Nissen Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Er det noen som har testet DirectX 9.0 Beta? Er det god ytelsesforbedring? Mvh Nissen Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Ytelse merket jeg ingen ting på men bildekvaliteten hoppa i taket!!! Da jeg boota om og så desktopen min ble jeg nesten rørt. Skarpere farger, kontraster osv. Mulig det føkker opp et eller annet men det får bare være. Anbefales! PS! En del spill/benchmarks (3DMark bl.a) krever at den finner dx8 men det er lett å fikse med regedit. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 hvor finner jeg direct x 9 ? url ? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 HIHI har den¨på ftp serveren min :smile: Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 win_xp : God damn! XP19000 @ 43 grader Rock steady DET er imponerendes! :razz: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 hadde ikke du sagt det så hadde jeg aldrig sett det :smile: men ja det funker det ja Xp19000+ Lenke til kommentar
msh Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: PS! En del spill/benchmarks (3DMark bl.a) krever at den finner dx8 men det er lett å fikse med regedit. Hvordan fikser man det probleme ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå