Pengi Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har tittet litt rundt omkring i forumet nå på utkikk etter noe som kan matche, eller er bedre, enn en norton firewall. Da tenker jeg både på ett bra og forholdsvis enkelt "brukergrensesnitt" og ikke minst at det gjør jobben sin! Firewallen trenger ikke være gratis, men viss disse duger vel så bra som de mer kostbare så kom gjerne med forslag.. Har og lest en god del bra om antivirus programmet NOD32, og da jeg har sett meg temmelig lei av at norton antivirus bruker så mye resursser hadde jeg og satt pris på tips om bra antivirus programmer og. (Gratis eller ikke inge hindring) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har brukt NOD32 en liten periode. Testet fratisversjoen først, og kjøpte lisens for 1 år (318 kr) Er kjempefornøyd. Maskinen ble merkbart raskere. Har også god erfaring med Sygate Personal Firewall (gratis) Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Jeg anbefaler NOD32 på sterkeste, det er det beste antivirus programmet til dags dato. Som brannmur vil jeg også anbefale Sygate Personal Firewall Endret 31. desember 2004 av darkadmin Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Min maskin trives best med: Nod32 ( www.eset.com ) og Sygate Personal Firewall ( www.sygate.com ) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 zonealarm er og ein god brannmur. du får den i ein gratisversjon og i betal versjoner. Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Har kvittet meg med norton antivirus, i stedet installert NOD32, og jeg må si meg svært overrasket over hvor mye bedre/kjappere pc'en min ble. Selve pc'en er riktig nok ikke ett monster i seg selv men selv med mine 1000mb ram og cpu på 2,8 (ikke "klokket"), hadde jeg ikke trodd at et antivirus prog. ville utgjør en så stor forskjell på pcen's ytelse.. Foreløpig har jeg behold norton firewallen, da denne fungerer tilfedsstilleende og ikke bruker abnormt mye ressurser?? Eller vil også en endring her gi meg ett stort smil rundt munnen de kommende dagene?? Endret 2. januar 2005 av Pengi Lenke til kommentar
Obert Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har kommet over en helt ny firewall som ser helt utrolig bra ut! Demo av NetOp Desktop Firewall kan lastes ned fra www.netop.com, og koster kr 409,- hos www.hpx.no. Er det andre som har erfaringer med denne? Linker: NetOp HPX Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Zonealarm - gratis funker fint.... Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Vil disse ha noe å si på pcen's ytelse? Eller er de bare rett å slett bedre?? Og Firestarter er vel for linux, eller fungerer det og i windows? Endret 2. januar 2005 av Pengi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå