Gjest Slettet+1242 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg så en episode av kontoret (the office), denne serien om kontorarbeiderene som er på håpløse når det gjelder det sosiale. og ettersom at alle ble lykkelig på slutten (happy ending) lurte jeg på om dette var det siste vi sklulle se av denne kanon serien? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Om det er tilfelle så er det utrolig trist. Office er koonge! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 De holder på å lage en sesong til tror jeg. Kommer vel til høsten. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Håper egentlig at det er ferdig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Om det er tilfelle så er det utrolig trist. Office er koonge! det er så fett! de er så HÅPLØSE!!!det er ofte jeg bare må skrike av pinlighet..herregud så nervepirende....but i luv em Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå