fflex Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Er kanskje litt sånn som følger mengden Synes det er litt kult med sånn sveis, men er så klart åpen for andre ting også..... Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Klipp deg kort.. Personlig har jeg ganske kort hår og når det nærmer seg 3-4 cm MÅ det vekk!! Bryr meg en del om håret mitt, men langt hår kunne ikke falt meg inn om så jeg fikk betalt for det.. synes gutter med langt hår er femi.. Ikke ta dette personlig, alle med langt hår blir hos meg plassert under den kategorien selv om jeg mange ganger har erfart at dette er feil Litt gale å dømme folk, men sånn er det bare.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Jeg syns du skal spare håret litt til, så du får det rett under øra. Jeg liker gutter med halvlangt hår jeg, da.. Da er de så søte! ELLER: Klipp det litt (men ikke for kort!) så det blir skikkelig rufsete, og du kan ha det til alle kanter. Endret 30. desember 2004 av Stine Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kånehår e digg Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hmmm du vet vell litt selv hvordan du har lyst og klippe deg. Selv har jeg ganske langt hår. Men det er for at jeg ser helt forferdlig ut med kort hår. hmmm så du har vell en liten følelse av hvordan du liker og ha håret ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå