Gå til innhold

Far cry Cd nøkkel

Anbefalte innlegg

Hei.. Har trøbbel med cd nøkkelen min, får beskjed om at nøkkelen er i bruk :whistle: når skal spille online..noen ganger får jeg spilt, men så får jeg beskjed igjen at den er i bruk.

Det er lenge siden jeg har spilt det.. så nøkkelen er vel"stjælt"

Hvis noen kan gi meg tips om eventuellt hva jeg kan gjøre for å få nøkkelen, som jeg har betalt hard cash for, til odel og eie igjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet, hvis du ikek har versjon 1.3 last ned den. Det gjør saken bedre. Men jeg tror nok ikke det egentlig finnes en god måte å finne ut av det på.... elelr det gjør det sikekrt, men jeg vet at det er veldig irriterende å jeg har gjort endel forsøk rundt omkring i håp om å finne ut av det, men uten hell... :(

Håper noen har noen gode tips til oss!!!!! :D

Lenke til kommentar
Send mail til Far Cry Support...

som eg sa i posten over din, så er dette eit kjent problem. crytek/ubi har vist om dette sidan spelet kom ut, men dei har ikkje klart å fikse det.

For noe bull!!! Et av tidenes største spil(!)l som har en sånn feil...huff...

Det bør de få fikset i neste patch... Det er så utrolig irriterende problem at jeg nesten får lyst til å slutte å spille det... hehe.... tror ikke det nei :p

Lenke til kommentar
Send mail til Far Cry Support...

som eg sa i posten over din, så er dette eit kjent problem. crytek/ubi har vist om dette sidan spelet kom ut, men dei har ikkje klart å fikse det.

For noe bull!!! Et av tidenes største spil(!)l som har en sånn feil...huff...

Det bør de få fikset i neste patch.

som eg sa så har crytek/ubi vist om dette lenge. dei har prøvd å fikse det, men dei har (som trådstarter er eit bevis på) ikkje klart det. 1.2 (og etterkvart 1.3) patchen skulle fikse dette, men som du ser klarte dei det ikkje.

utviklarane har fleire gonger sagt at dei ikkje veit kva som gjer det. dei har og spurt fans om dei kunne vere med å hjelpe (det vart blant anna gitt ein premie til dei som kunne vere gi hjelp som førte til at problemet vart løst).

vist crytek ombestemer seg og lager ein ny patch til far cry, så får vi håpe at dei klare å løyse dette problemet, men ikkje ha for store forhåpningar.

Lenke til kommentar

Jeg klagde til Punk Buster, ang Kick for alt mulig rart.

Det sa at de "trodde" de hadde funnet problemet med far cry, og jobber nå med Ubi angående patch 1,4 :D som forhåpentilg vis fikser alle problemene på mp. Men han hadde ikke peiling på når den kom (sa han)

Edit: Her kan dere se hva han sa.

12/10/2004 19:24:26 - "stuart"

Note #5: We think we know what is wrong with FarCry, and it may be in the patch. We are working with UBI to get this resolved.

12/12/2004 10:12:03 - "Blue-Sky TST"

Note #6: when do you think the patch ready for release?

12/13/2004 19:43:13 - "stuart"

Note #7: I have no idea.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...