alibaba Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Hei Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt silikonslange, 1/2"? Jeg var hos GKL i Oslo, men der hadde det gått ut av sortimentet. Jeg vet at de selger det på netconnection, men der er det så sabla dyrt, pluss at portoen kommer i tillegg. Mvh Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg fant hos Tess en gang, men der tror jeg det kosta 375,- metern eller noe sånt. Da syns jeg ikke nc var så dyrt. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 hvor mye koster de på GKL? Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Det spurte jeg vel aldri om.. Tok det for gitt at det var billigere der enn hos en webshop for pckjøling. Men etter å ha sjekket prisene hos Tess kan jeg ikke tro at det er så mye billigere hos GKL. Nesten 300kr meter'n koster det hos Tess for 1/2" silikonslange. Sykt! Stakkars folk som skal ha 100 meter. Ser ut som jeg bestiller fra netconnection, kanskje jeg tar den Tygon slangen de har. Den virker ganske high-tech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå