eivindbirkeland Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har nylig installert trial-versjonen, og lurer på: Scanner ikke NOD32 utgående mail? Lenke til kommentar
akh Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jo, det tror jeg den gjør. Men mulig du må sette det opp selv i innstillingene. Har dessverre ikke tilgang til windowsmaskinen min nå, så jeg får ikke sjekket det. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det gjør værtfall min Nod32 /m Microsoft Office Outlook Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Det gjør værtfall min Nod32 /m Microsoft Office Outlook Uten at du har gjort endringer noe sted? Forsøkte nettopp å sende en mail med vedlegg på 1 MB, og jeg kan ikke se noe sted at mailen blir scannet... Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Fant dette på Esets egne internettsider: Does IMON scan outgoing email? No, IMON scans only incoming email. However, if AMON is enabled it will not allow you to attach any infected file to an email. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det kommer opp Nod32 på min maskin når jeg sender noe.. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Min gjør ikke, så vidt jeg kan se... Det var derfor jeg reagerte. Det kan jo selvfølgelig være de har gjort endringer i programmet, men ikke oppdatert FAQ'en? Men da skulle det vel fungert hos meg også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå