Omar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Spørsmålet er enkelt: Er det mulig å fjerne Windows Security som kom med Sp2? Jeg mener ikke å disable, men å slette det helt. Det er snakk om Windows xp. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Spørsmålet er enkelt: Er det mulig å fjerne Windows Security som kom med Sp2? Jeg mener ikke å disable, men å slette det helt. Det er snakk om Windows xp. Hvorfor vil du det? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Helst on topic svar da. Jeg vil ha den vekk og jeg lurer på om det er mulig. Jeg bruker Norton isteden og syntes det er litt irriterende at det popper en melding hver gang jeg starter pcen om at firewallen er av. Men det virker som om windows updaten er integrert i det programmet så jeg tviler på at det er mulig å slette det... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei, Vet ikke om fjerning, men jeg bruker også egen FW, og i sikkerhetssenteret på kontrolloanlet kan man klikke på brannmur, anbefalninger og merke av for bruk av egen firewall. Dette hindrer den kiipe bobla nede i sys tray...... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tror ikke den kan slettes nei, men du kan vel gå på kontrollpanel å skru den av, og la Norten få ta hovedstyringa. Det kom spm om hvem som skulle være "sjefen" til meg når jeg la inn SP2. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Bruk XPLite. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Eller nLite (se sig.) for en komplett fjerning av Security Center og annen morro. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Eller nLite (se sig.) for en komplett fjerning av Security Center og annen morro. Mvh Meg. Genialt program! Lenke til kommentar
atlef Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ikke sant! Og support forumet er og veldig bra, da utvikleren ofte er innom for å svare på ting du måtte lure på. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå