uranus Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei! Jeg jobber med å lage et medlemssystem , men jeg sliter med å lage en "rediger profil" side. Hvordan skal jeg få til at medlemmene kan redigere profilen sin? Kan noen vise noen eksempler? Takk! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Databasetype? MySQL? Oracle? MSSQL? dBase? Paradox? Programmeringsspråk? PHP? Delphi? C#? .NET? Python? Perl? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Mysql og PHP, sorry Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Gidd ikke lage ferdig kode, men dette hjelper kanskje: - Lag en side med skjema og tekstbokser for alt som skal kunne endres - Bruk en vanlig SELECT-spørring for å hente ut eksisterende data og legg de inn i side respektive tekstbokser - Lag en submit-knapp til en side som får dataene fra rediger-siden, og bruk en UPDATE-spørring for å lagre det som er endret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå