lie Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Fikk til min vanlige forundring, en e-post reklame fra pcutstyr.no. Klikket for å se hva for noe spennede som er på "tilbud" i dag. FYRVERKERI Første gang jeg har fått spam av fyrverkeri på mail. appåtil, fra en pc butikk. I tillegg til man kan hente det her i fr.stad, man kan faktisk bestille det. Hvis jeg ikke husker feil så er vel fyrverkeri 18 års grense? Hvor er logikken til det? ( Rett meg hvis det er noe feil ). Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hmm..fant ikke noe på websiden deres.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tja, om det er påkrevd betaling med kredittkort, er det vel lovlig å kjøpe fyrverkeri over nettet? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 nei, kan da umulig være lovt.. man har aldri noen garanti for at personen er over 18 år visst det er påkrevd med forhåndsbetaling.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg kunne ikke finne noe på siden til pcutstyr.no Kan du legge ut en link, eller screenshot? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Så vidt jeg vet, kan man ikke sende eksplosiver med en vanlig norgespakke... Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vel. Det virker som pcutstyr.no gir ut mailen til kundene sine. Har bestilt derifra selv og er fornøyd med både prisen og service. Ser flere her i fredrikstad som selger de samme fyrverkeri pakkene og pcutstyr er en av de billigere som selger de. Syns det egentlig er bra av dem og selge det ved siden av. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 så politiet utenfor lokalene deres for to dager siden de har en skikkelig stygg og svær reklame-vogn/plakat ved veien Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tja, tror ikke det er lov å selge det via nettet. Når det gjelder salg av fyrverkeri generelt sett så må de som selger det ha gått igjenom diverse kurs og det må selges utendørs -Thomas Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 og det må selges utendørs Har aldri sett noen som har solgt fyrverkeri utendørs.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 og det må selges utendørs Har aldri sett noen som har solgt fyrverkeri utendørs.. Må ikke selges utendørs, men det er begrenset hvor mye sprengstoff de kan oppbevare inne. Derofr må det oppbevares utendørs i egne "containere". Strenge regler på dette! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 nei, kan da umulig være lovt.. man har aldri noen garanti for at personen er over 18 år visst det er påkrevd med forhåndsbetaling.. Man får ikke visa hvis man ikke er over 18. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 nei, kan da umulig være lovt.. man har aldri noen garanti for at personen er over 18 år visst det er påkrevd med forhåndsbetaling.. Man får ikke visa hvis man ikke er over 18. Jo, det finnes unntak. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 nei, kan da umulig være lovt.. man har aldri noen garanti for at personen er over 18 år visst det er påkrevd med forhåndsbetaling.. Man får ikke visa hvis man ikke er over 18. Jo, det finnes unntak. Jaha? Du er sikker på at det ikke er visa electron? Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis du skal til utlandet eller lignende, kan du få unntak og få et visa kort isteden for det vanlige visa electron som alle unge har Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 nei, kan da umulig være lovt.. man har aldri noen garanti for at personen er over 18 år visst det er påkrevd med forhåndsbetaling.. Man får ikke visa hvis man ikke er over 18. hørt om at enkelte bærumsgutter får låne sin fars kort? tjuv låne? stjålne kort.. snakket ikke om å få lovlig her.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 nei, kan da umulig være lovt.. man har aldri noen garanti for at personen er over 18 år visst det er påkrevd med forhåndsbetaling.. Man får ikke visa hvis man ikke er over 18. hørt om at enkelte bærumsgutter får låne sin fars kort? tjuv låne? stjålne kort.. snakket ikke om å få lovlig her.. Er ikke noe problem å skaffe sprit hvis du er under 20 heller Poenget er at hvis du har et eget visakort må du "egentlig være 18". Lenke til kommentar
lie Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Dum som jeg var, så slettet jeg denne mailen fra pcutstyr.no . Skal se om jeg finner den igjen på en annen konto. De henviste til www.diverse.no Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 man kan få visa kort når man er under 18, og nei ikke sånn jalla visa, men et fullverdig visa kort som dere/foreldrene deres har.... foreldre må godkjenne osv, men poenget er at du kan få det... Lenke til kommentar
que Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Bedrifter kan vel verifisere kortholders alder via Visas system Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå