LtdEdFred Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har fått virus :sad:. Etter å ha kjørt antivirusen min (Norton Antivirus 2001) har den funnet noen virus. Jeg la i Karantene( Se Bildet ). Kan jeg få noe hjelp om hvorvidt dette er trygt å slette og om jeg gjør det vil maskina mi være virusfri da? Lenke til kommentar
esk Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Dersom du har oppdatert virusdefinisjonene dine er det sannsynlig at du ikke lenger har virus på maskinen. De filene som ligger i karantene vil ikke skape noen problemer for deg. Det er trygt å slette dem, og trygt å la være i tilfelle du må ha tak i data som ligger på disse filene en gang senere. At filene er satt i karantene betyr ganske enkelt at de ikke kan gjøre skade eller spre seg lenger. Du kan ikke bruke disse filene uten videre, men det er mulig å redde viktig data som kan ligge på disse Lenke til kommentar
Zink Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Respons fra F-Secureher viser at loadcfg32.exe er en IRC backdoor fra irc server @ 200.223.3.130 Port 6667 (The BRASnet). > A hacker can get a limited access to an infected system via this backdoor. < Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå