PrayingMantis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Det er altså dette kabinettet jeg snakker om. Skal ha NEC ND-3500A sort bulk dvd brenner og en Sony Floppy. Vært å titta litt på frontdeksler på microplex.no men vet ikke helt hvilke deksler jeg skal ha. Så jævla kjipt om de ikke passer. Vil være 100% sikker, så det hadde vært bra om noen med samme kabinett kunne gitt meg litt hjelp Ser at de har sort universaldeksel til floppy, men passer den til floppyen jeg skal ha. Kanskje jeg ikke trenger deksel til DVD brennern, ikke vet jeg. Hva tror dere ? Endret 30. desember 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Lian Li deksel Liker denne sorten bedre jeg Floppy dekselene er vell universelle skulle jeg tro. Jeg har hvertfall ikke hatt noen problemer med og få tak i de rette dekselene. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 NEC Dvd-brennere og det Lian Li dekslet liker ikke hverander helt, knappen på DVD-brenneren kan henge seg litt opp, og gjør at skuffen går rett inn igjen om du ikke har alt montert 100% riktig. Funker derimot fint om du har tålmodigheten til å stille det inn Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kjenner til det, hadde det samme problemet selv. Løsningen er enkel nok, la det være litt luft imellom dekselet og det optiske drevet ditt. Altså, ikke skyv drevet helt ut til kanten. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hmm, ok, da tror jeg at jeg kjøper det så årnær det sæ nok .. men angående floppy deksel så trenger jeg vel ikke det. Jeg har jo sett på det svarte kabinettet hele tiden, og har ikke sett at det egentlig er deksel der fordi jeg har litt mørke innstillinger på skjermen her, men om man ser på det sølvfargede kabinettet av samme type så ser man det lett. Trenger vel ikke bytte ut det da ? Se selv her... Endret 30. desember 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har Lian Li deksel med 3500A bak. Hadde ingen problemer jeg. Men det var kanskje bare flaks Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Nå har jeg bestilt alt av deler og bestilte faktisk med deksel både for DVD og floppy. Men, så sitter jeg her og leser testen av kabinettet på overklokking.no og leser følgende: Med på kjøpet får du også med frontdeksler i aluminium for DVD-/CD-drev og diskettstasjon, deksler som ellers må kjøpes separat. Da trenger jeg vel ikke å kjøpe to deksler og kaste penger ut vinduet Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 du kan da bruke et sånt universal deksel som følger med kabinettet? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Sendte mail til microplex.no og de sa at jeg ikke trengte de dekslene jeg hadde bestilt, så de fjerna dem fra bestillingen. Godt jobba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå