Gå til innhold

Type væske til vannavkjøling.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er sikker på at min vannkjøling har gått i elleve

måneder med samme vann fra springen og

frostvæske fra bensinstasjonen. Ca. 25%

+ litt algedreper for akvarier. Neppe nødvendig den.

 

Åpnet pumpen i forgårs og det var ikke antydning

til alger eller annet humbug. Har hatt akvarier i ca.

ti år så har en anelse peil på alger. :cool:

Endret av OogaBooga
Lenke til kommentar

Vi har baseng hjemme og vi bruker ikke Klor som rensing av vannet. Vi bruker Aktiv oksygen (Oson). Og er altså flytende væske (Syre, syren er jævlig kraftig. Fjerner huden uten problemer, veldig fort). Som blir fraktet dit det skal gjenom plast og gummi slanger. Og de slangene tåler det visst nokk. Det som ikke tåler dette derimot er Kobber det etser hull i det etter en stund. Og det er med bare små små doser om gangen :p. Burde de ikke også tåle sprit da. Men det er nokk ikke disse slangene man får tak i til vanelig vannkjøling. Jeg kan få sjekket det opp :p.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Vi har baseng hjemme og vi bruker ikke Klor som rensing av vannet. Vi bruker Aktiv oksygen (Oson). Og er altså flytende væske (Syre, syren er jævlig kraftig. Fjerner huden uten problemer, veldig fort). Som blir fraktet dit det skal gjenom plast og gummi slanger. Og de slangene tåler det visst nokk. Det som ikke tåler dette derimot er Kobber det etser hull i det etter en stund. Og det er med bare små små doser om gangen :p. Burde de ikke også tåle sprit da. Men det er nokk ikke disse slangene man får tak i til vanelig vannkjøling. Jeg kan få sjekket det opp :p.

Og du forteller oss dette fordi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...