gorg Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 jeg har twinmos ram og skal oc rammen i sommer når jeg får epox mobo... hvor mye kan de gå til i fbs? (med ramkjølere...) Lenke til kommentar
pegg Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 gutta på slapps.com har klokka ei twinmos ddr266 brikke til ca 200mhz fsb(ddr400) veldig imponerende!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Vell Twinmos har mye bra og MYE dårlig. Mine pc2700 brikker klarer bare 161fsb på alt på de mest aggressive timingene. Slårjeg over til noen mermoderate , men alikevell bra timings så klarer jeg og øke til 173 , men jeg tror det er CPUèn som stopper meg i og komme høyere siden den allerede kjører på XP1466@1914mhz Tror Slapps har vært VELDIG heldig med sin ene brikke Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 13:31, CFD skrev:Tror Slapps har vært VELDIG heldig med sin ene brikke Vi har 3 av disse brikkene, alle klarer over 200MHz (400MHz DDR). Men vi har uansett vært heldige. Twinmos bruker forskjellige minnemoduler, og de brikkene vi har er tydeligvis fra en periode med særdeles bra Hynix minnemoduler. (Hynix er kjøpt opp og finnes vel ikke lengre?) Brikkene er handlet på slutten av fjoråret og er desverre ikke i handelen lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå