eirikJO Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Finnes det noe bra script hvor man kan gå inn å redigere/opprette tekst/html/php filer? Et script som ligger på serveren som gjør at man kan redigere filer direkte på serveren. Noe ala notepad eller noe slikt.. Forsøkte å søke i googel og sett litt på hotscripts, men ikke blitt så veldig klok.. Takker for svar på forhånd. Endret 30. desember 2004 av eirikjo Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 du kan kanskje lage ett? bruk textarea, og legg filinnhold der. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 du kan kanskje lage ett? bruk textarea, og legg filinnhold der. Takk for tilliten, men jeg er nok ikke så erfaren i php, ennå.. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan jo begynne med å lese litt her Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kjapt søk på freshmeat.net ga meg Phase, som nok gjør det du ber om.... Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Du oppretter en textfield (multi line) og i innholdet skriver du: <?php include("filnavn.php") ?> filnavn.php er filen du skal edite på, så må du også legge opp en knapp og script slik du endrer på innholdet. Har et på lager i tilfelle du er intressert ... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 eh nei? include vil kjøre phpkoden. hele poenget hans er at han skal redigere innholdet av fila. ergo kan f.eks readfile() brukes. Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 include kan du redigere på html kommandoer, det var liksom det jeg tenkte på Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 takker for respons, men jeg tror ikke jeg skal begi meg ut på å lage noe slikt ennå... Må lære meg å få ut dato og tid først. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sjekka du ut Phase som jeg nevnte? Er en editor du laster så kan du redigere filene direkte via nettleseren, uten at du behøver å kunne PHP.... Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Sjekka du ut Phase som jeg nevnte? Er en editor du laster så kan du redigere filene direkte via nettleseren, uten at du behøver å kunne PHP.... Jepp, det gjorde jeg. Den var noe slikt jeg så etter. Takker. + for at man kan finne alle filene på serveren, også de som ligger under der hvor man legger editoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå