~Joakim~ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Alle har vel litt smårynker i pannen, ingen er velt helt paintbrusha? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg er 21 år og får stadig mindre hår på toppen...men hva så? Gjett om jeg skal bære min måne med stolthet når den kommer! Skal faen skaffe meg Devin Townsend-frisyre, bare for å go all the way. hehe Townsend er tøff. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Klarer å lage rynker i panna jeg og liksom Kanskje han har sett så mye å heve øyebryn over at det har blitt sånn? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg er 21 år og får stadig mindre hår på toppen...men hva så? Gjett om jeg skal bære min måne med stolthet når den kommer! Skal faen skaffe meg Devin Townsend-frisyre, bare for å go all the way. Devin Townsend frisyre er KONGE! *Me loves Devins hair* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Alle har litt rynker i pannen... Både jeg og kameratene mine på 14 har litt "rynker" og det er temmelig normalt. For at vi kan si at det er normalt det du har (eller ikke) så må vi ha et bilde. Jeg har innhula skinn og diverse andre skavanker. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) slettet Endret 8. juli 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Alle har vel litt smårynker i pannen, ingen er velt helt paintbrusha? jo Men det er bare bilder i babethreaden som har blit photoshop hora med Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Alle sammen har tynker, men jeg kan neppe tro at det er så "ille" så du skal ha det til. Kjøp en anti-ryke krem og smør i tryne. Stenge på userriøsitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg