rakfisk Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Rynke er sexy! Word! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vann er utrolig godt for huden, kan være lurt å vaske seg i ansiktet både kveld og morgen også da så. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Botox - eller hva det heter... funker ikke det? Botox er dyrt også... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vann er utrolig godt for huden, kan være lurt å vaske seg i ansiktet både kveld og morgen også da så. Men husk at vannet kan tørke ut huden. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 vannet kan tørke ut huden. Derfor et det så fint med hudkrem Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 vannet kan tørke ut huden. Derfor et det så fint med hudkrem Hater hudkrem. Liker ikke at huden er fuktig og fettete. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg er 21 år og får stadig mindre hår på toppen...men hva så? Gjett om jeg skal bære min måne med stolthet når den kommer! Skal faen skaffe meg Devin Townsend-frisyre, bare for å go all the way. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 herregud!!!! dette blir da bare synsing, vi veit ikke hvor mye rynker du har, eller om du har noen i det heletatt. Skal du ha noen seriøse svar trenger vi et bilde! Ellers så får du kontakte legen. Eller rett og slett spør din mor, hun hjelper deg sikkert! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Eller rett og slett spør din mor, hun hjelper deg sikkert! Er hun en gjennomsnittsmor så vil hun nok si noe sånt som "Du vil alltid se fantastisk ut du!" Endret 30. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er hun en gjennomsnittsmor så vil hun nok si noe sånt som "Du vil alltid set fantastisk ut du!" ? det sier nå moren min også. Så sier hun at jeg er verdens BESTE gutt, og at det ikke gjør noe at jeg ser litt annerledes ut enn andre mennesker, har et glass øye, og at det bare er sjarmerendes. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) mamma ser alltid på meg som en pøbel: "mamma, se jeg fikk 5- på mattetentamen. ja men da kan du få en karakter høyere." Topic: har rynker i pannen jeg og, om jeg vil ha ( ) bare til og presse den sammen med pannemusklene Endret 30. desember 2004 av MagE Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vann er utrolig godt for huden, kan være lurt å vaske seg i ansiktet både kveld og morgen også da så. Godt og godt...funker for fuktigheten, men fjerner ikke urenheter. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vann er utrolig godt for huden, kan være lurt å vaske seg i ansiktet både kveld og morgen også da så. men fjerner ikke urenheter. Nettopp det gjør det! Når huden kommer i kontakt med varmt vann åpnes det porer, dette gjør at urenheten blir synligere. Men du klarer ikke og fjerne alt, men hjelper ganske mye. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Oppdatering: Da har jeg sendt spørsmål til Klara-Klok som jeg fikk tips om, så nå venter jeg på svar der. Når det gjelder bilde så har jeg ikke noen digitale bilder av meg. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 vannet kan tørke ut huden. Derfor et det så fint med hudkrem Hater hudkrem. Liker ikke at huden er fuktig og fettete. Hva med med å be om å få en hudkrem som ikke er så fettete, og trekker raskere inn i huden? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Alle har litt rynker i pannen... Både jeg og kameratene mine på 14 har litt "rynker" og det er temmelig normalt. For at vi kan si at det er normalt det du har (eller ikke) så må vi ha et bilde. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg er en gutt på 18 og har allerede fått rynker i panna. Er det normalt å få rynker så tidlig? Tyder det på at huden min aldres raskere enn normalt?Noen synspunkter? Noget surt? Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hørt om hudleger. Du kan ikke få stilt en skikkelig diagnose sånn du holder på. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Aloe Vera er tingen.De ansiktskremene er bare tøv, men hør på AnAnAs, Aloe Vera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg