Orjanp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvorfor skal det være individuell vurdering i hvert tilfelle? Da vil grensen utviskes og dermed brukes skjønn som igjen vil kunne føre til flere diskusjoner om hvorvidt avgjørelsen var riktig. Nå er regelen veldig lett. Ikke tre ord = stengt. Ferdig med det. Ikke noe å diskutere. Har trådstarter problemer med det? synd... Hvorfor gjøre det vanskeligere enn det er nødt til å være. Ikke noe poeng i å gjøre en helt klar regel uklar og difus. Man får følge de regler man godtok når man ble medlem av forumet. Man kan være uenig i regelene, og man kan være med på å diskutere dem, men så lenge de er det de er, blir man pent nødt til å følge dem hvis man ønsker å være en del av forumet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Gi mannen en sigar.. han har skjønt det. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) OrjanP sa det ganske bra ja. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal syte over at en tråd er blitt stengt pga 3-ords-regelen. Det er ikke dermed sagt at retningslinjene er perfekte, men det er de som til enhver tid gjelder på forumet. Det er så utrolig mange som ikke kan lage et ordentlig emnefelt (det er jo litt av en oppgave) , så da har vel crewet sett seg nødt til å innta barnehagemodus og innføre denne noe spesielle regelen som det minste av to onder. Selv er jeg av den oppfatning at retningslinjene er veldig enkle å følge så lenge du bruker sunn fornuft. Selv kan jeg ikke retningslinjene på rams, jeg føler rett og slett ikke at det er nødvendig. Jeg har likevel klart meg brukbart i løpet av den tiden jeg har vært her. Endret 31. desember 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg