Gå til innhold

Føler du deg truffet?

Anbefalte innlegg

Av og til er det mange som føler seg truffet av enkelte saker her i forumet.

Da må man tørke tårene og kanskje innrømme feil, rette opp i det med rak rygg, stå på og vise hvem man er.

Trøkker du de under deg ned i søla og ikke klarer si beklager at jeg gjorde en feil. Da bør du kanskje gå i deg selv og tenke litt på det.

Har en tatt jobben som sjef må man til tider ta de ubehageligheter som følger med jobben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt sjokkert over hvor lite som skal til for at en tråd blir stengt ja...Må vel være lov og diskutere ett emne og også være lov og komme med kritikk over moderatorer sin måte og håndtere visse tråder på uten at de skal begynne og kalle det hetsing...Gidder ikke og legge ut nevnte tråd her for da blir det vel til at jeg hetser..Den diskusjonen vi hadde var helt uskyldig og tåler man ikke og få litt kritikk så mener jeg også at man burde finne seg noe annet og gjøre.... :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet her. En regel blir brutt, tråden blir stengt, bruker lærer. Hva er vitsen med å bitche over det, og begynne å kalle moderatorene umodne for det? Du må da ha såpass innsikt at skjønner at det ikke hjelper saken din. Hadde du vært litt smart så hadde du sendt en PM og forklart at du trodde det var et fornuftig emnefelt, men at du skjønner at det kunne vært utdypet - da hadde du i 90% av tilfellene opplevd at tråden ble åpnet mot at du endret emnefeltet .

Den eneste feilen som er gjort her er at noen har startet en tråd med et dårlig emnefelt. En periode var det så ille her at vi så oss nødt til å innføre denne tre-ords-reglen.

Er den teit? Til tider, ja, men den har hjulpet utrolig.

Er den vanskelig å følge? Nei

Er den bedre enn tilstandene som rådet før? Utvilsomt.

Get with the programme.

Lenke til kommentar

Hør nå her Enden!!

Sakens kjerne er vel den at vi (nesten)alle skjønner reglene her på forumet, men det vi mener er at det må være lov og bruke skjønn i visse tillfeller...Kan heller ikke skjønne at dere moderatorer kaller dette for og bitche eller hetse...Må jo kunne være lov og diskutere ting og tang her på forumet som tar opp saker som dere også er innvolvert i..Vist ikke det er lov her på forumet så må jeg si meg ganske sjokkert over denne sensuren som dere driver, for det er jo rett og slett sensur hvis man stenger alle tråder hvor man nevner ordet moderator...

Lenke til kommentar

Sjølvsagt skal våre moderatorar utvise skjønn når dei stenger ein tråd. Om dette ikkje blir gjort, så ta det opp med moderatoren via PM, og om ikkje dette fører fram og du er overbevist om at du har rett, så ta kontakt med forumstyret (forumAThardwareDOTno).

Og så ein beskjed direkte til MAC_USER; å kalle noko "umoden" er dårlig folkeskikk, og eg kan ikkje forestille meg at du ville gjere det om du snakka med ein person i det virkelige liv.

Eg lar denne tråden vere åpen foreløpig, og håpar at de klarar å diskutere uten å gå til angrep på enkeltpersonar.

Lenke til kommentar

QUOTE (MAC_USER @ 30/12/2004 : 12:34)
Aldri har noen blitt kalt umoden fra meg, men kanskje noen føler at de er det. Heller har aldri enkelt personer blitt angrepet. Alt startet som en henvisning til moderatorer generelt.

QUOTE (MAC_USER)
Som du sikkert skjønner "hvis du er over 14 år" så handler det om og ta en vurdering. Hadde tråden vært vurdert riktig ville den ikke blitt stengt. Kanskje en advarsel til bruker.

Om dette ikkje er å kalle nokon umoden, og ikkje refererer direkte til Blib som du diskuterte med i forrige tråd, så bør du stille med i unnskyldning til han med ein gang, fordi det er akkurat slik dei aller fleste vil lese det.

Lenke til kommentar

Ja hvis du betegner det som umoden så må du gjerne gjøre det. Jeg henviser også til en moderator som selv sier han bare følger forumets regler. Noe som gjør at "Blib" ikke utfører egene handlinger og blir med andre ord ikke angrepet direkte som person.

Lenke til kommentar

Den eneste grunnen til at denne tråden ble tatt opp er at vi diskuterte 3 ord`s regelen på en annen tråd som ble stengt da en moderator følte seg hetset noen som ikke er tillfelle...Oki, i den forrige tråden så sammenlignet jeg moderatorer med parkeringsvakter men og kalle det hetsing er vel og gå litt langt....Var ihvertfall ikke mening og såre noen hvis det var noen av dere som ble det... :innocent:

Lenke til kommentar

QUOTE (Znoken @ 30/12/2004 : 12:49)
Var ihvertfall ikke mening og såre noen hvis det var noen av dere som ble det... :innocent:

Tviler på at Blib, eller noen andre i moderatorteamet ble såret av deg eller han andre.

Jeg trur heller han ble irritert over at han måtte lese masse dritt fra dere to, som ikke hadde noen mening. Når de har fått som en oppgave og f. eks stenge tråder som bryter regler kan dere spare dere for slikt. Min mening.

edit:

Kan forresten nevne at en streng linje faktisk funker. Var en viss grønning som var veldig nazi i amobildelen av forumet en periode. Hjalp veldig, en god stund.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

Hvorfor skal dere komme med slike tomme trusler?

"Jeg har mye jeg skulle ha sagt om han/henne, men jeg sier det ikke...".

Jeg som alle andre vil gjerne høre hva jeg gjør galt...får jeg aldri høre det så utvikler jeg sikkert feilen og folk blir enda mere irrietert.

Tør dere ikke å si det på forumet så send det til meg i en PM..men vær sakelig...

Lenke til kommentar

Litt morsomt, egentlig.

Når man registrerer seg, haker man av på "Jeg har lest og godkjent retningslinjene".

I nevnte retningslinjer står det følgende: "Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på."

Skriver noen "Gameserver useriøs ?" i tittelen, er dette et forsøk på å omgå tre-ords-regelen. Trådstarter bruker ikke mellomrom mellom siste bokstav og punktum i resten av innlegget, så hvorfor i tittelen?

Har ikke folk lest retningslinjene, så får de heller ikke klage sin arme nød når trådene blir stengt eller de får advarsler.

Lenke til kommentar

QUOTE (psilocybe @ 30/12/2004 : 14:44)
Har ikke folk lest retningslinjene, så får de heller ikke klage sin arme nød når trådene blir stengt eller de får advarsler.

Og som enden sier, sender man PM til en moderator pleier som regel tråden å bli åpnet igjen. Jeg har mange ganger sendt PM til en moderator hvor jeg har vært uenig at forskjellige tråder har blitt stengt. Det ender som regel med at de blir åpnet igjen :yes:

Lenke til kommentar

Vi skjønner problemet dere opplever på hw.no, men når personen tar seg til til og skrive at tråd stenges. Kunne han ikke like godt gjort en endring der? Innlegget er jo seriøst.

Det er jo seriøsitet det handler om. Ikke bare og kvæle folk pga de har gjort en liten feil.

Lenke til kommentar

Enden svarte på det helt i begynnelsen: "En regel blir brutt, tråden blir stengt, bruker lærer."

Selvfølgelig er det flisespikkeri, alle skjønner at den aktuelle tråden handlet om hvorvidt Gameserver er et useriøst firma eller ikke, men det er fremdeles et brudd på regelen.

Det er merkelig at folk aldri stapper mellomrom mellom punktum/utropstegn/spørsmålstegn når de har mer enn tre ord i tittelen.. wonder why. :hmm:

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

QUOTE (MAC_USER @ 30/12/2004 : 15:01)
Det er jo seriøsitet det handler om. Ikke bare og kvæle folk pga de har gjort en liten feil.

Personen "a" skrev sannsynligvis inn bare de to første ordene. Når han fikk en beskjed om at emnetitelen skulle inneholde tre ord lurte han seg unna på en feig måte ved å lage et mellomrom. A visste dermed at han hadde gjort et regelbrudd. A har også godkjent og lest at hvis han bryter treordsregelen blir det slått hardt ned. Når det står i reglene at det blir slått ned på må det nesten også bli slått ned på, ellers kommer ingen til å ha respekt for reglene. :roll: Men du vil kanskje fremdeles krangle på det?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...