Gå til innhold

Hvordan slette NIS når man ikke er ''overordnet''?

havfal

Anbefalte innlegg

hei.

jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, siden jeg synes hele greia er litt merkelig. tingen er at jeg skal slette Norton Internett Security, ikke spør hvorfor :D

da jeg i går prøvede dette både fra legg til fjern , og fra og laste ned .zip-fila fra online.no, ingen av dele virket :ohmy:

grunnen til at jeg ikke kan slette er at jeg ikke er ''overordnet'', og det har jeg heller aldri vært. det værste er at jeg heller ikke kan skifte til overordnet. det er vel det merkeligste. kansje noen der ute vet det, håper det hvis ikke vet jeg ikke min arme råd :(

håper på svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du skriver ikke noe om hvilket operativsystem du bruker, men jeg mistenker at du har xp home. der finnes det ingen egen administratorbruker ved vanlig innlogging, alle brukere er i utgangspunktet admin. men det du alltids kan gjøre er å logge deg inn som administrator i safe mode, da kan det godt hende at du får avinstallert nis.

det finnes forøvrig en fix på symantec's sider, men jeg har ingen link til denne. vet at den har vært omtalt på forumet her for ikke så lenge siden - bruk søkefunksjonen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...