Bearclaw Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei! Lurte på om noen kunne hjelpe meg med valg av CPU kjøler. Jeg har veldig lyst å overklokke min AMD Xp Athlon 2500 +, men vet ikke hvilken kjøler jeg bør velge til en ganske rimelig pris? Her er PCen min: HK: ASUS A7N8X v2 Deluxe RAM: 1024 DDR PC 3200 Apacer (2x512) CPU: AMD Xp Athlon 2500 + SK: MSI GeForce 4800 SE 128 MB Ram HD: Western Digital 80 GB x2 og Samsung 160 GB SATA Da jeg kjøpte denne PCen så bemerket jeg det at CPUen var en lett overklokker, og at ASUS kortet var bra å overklokke med.... Men hvilken kjøler skal jeg ha til en rimelig pris men god kjøling??? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Denne kjøler godt. Billig er den også Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Denne kjøler godt. Billig er den også Billig er den, men den stinker desverre. Den er ikke laget ut av et stykke men finnene er trykket fast til bunnen som seriøst minsker varmeoverføringen fra base til finner. SI-90 eller SK-97 er gode kjølere fra thermalright CPS7000 CU og ALCU er gode kjølere fra Zalman Endret 31. desember 2004 av Gunnar_ Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Tusen takk for hjelpen dere to! Nå har jeg vertfall en aning for hva jeg kan velge:) Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå