pimp_larry Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Siden vi var så godt i gang med PSU diskusjonen...Noen som har noen erfaringer med denne? Fortron/Source Powersupply EPS 550W. Den er å få kjøpe på komplett.no jeg kan jo si at det er flere som har ambefalt den, etter jeg har vært rundt og hørt. deriblandt en på komplett som sa at det var den psu'n som det var minst feil med. den leverte det det stod og litt til sa han. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei.Jeg har en q-tec 450 w dual fan psu til 295. kansje ikke det lureste kjøpet akkurat. Men synes den burde levere den strømmen den står merket med.. Jeg har en cpu type amd 64 3400+, ati readon 9800 pro skjermkort(den har egen power), en cd brenner, en dvd brenner og to harddisker. skulle detta være et problem for den psu'n? problemet er at når jeg begynner og bruke den litt så får jeg et lite sekund med blåskjerm, rekker ikke å lese hva som står, så omstarter pc'n seg... lukter ikke svidd eller noe i fra psu'n.. Hva burde jeg kjøpe?? hadde selv en Q-Tec, 400W. Hadde ikke gått mer enn etpar måneder før den begynte å gjøre akkurat det samme som hos deg. Skiftet PSU, og alt var fint igjen. Hadde P4 2.4 GHz, Ti4200 og en disk og en cd brenner. Så det var jo ikke akkurat noe strømkrevende system. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Må bare si det her. Det er TWINMOS sin skyld, ikke noe annet, lån en annen brikke fra en kompis å sjekk, hvis jeg tar feil skal jeg går tur med biskja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå