Papaja Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er Chess Easy faktisk akkurat det samme som Chess kontant, bare at du slipper å fylle opp via nett? Eller er det noen ulemper jeg ikke ser? Kundeservice ringer jeg ikke fra mobilen så det at det er dyrere å ringe dit er ikke noe poeng. Pleier ikke ringe dit uansett. E-post faktura er heller ingen ulempe. Hvordan er det med ringepriser/dekning til utlandet? Sendte Chess mail igår og fikk bekreftet at det hvertfall var gratis å bytte i løpet av desember (lite tid igjen). Etter dette vil det koste 199,- å bytte til Easy. Det er ellers gratis å bytte mellom andre abonnementstyper 2 ganger per år. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) EDIT: -=Feilinformasjon=- -Heiper- Endret 1. januar 2005 av Heiper Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Dekningen på Chess Easy i utlandet er den samme som Telenor. Ringeprisen i utlandet følger samme ringeplan på alle abo (ikke kontant) slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
plankton Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Chess Easy er som et vanlig abonnement, eneste forskjell er at du mottar faktura på e-post. Det er selvfølgelig en ulempe for de som ikke kan så mye data. Og som andre "vanlige" abonnement er det vanskeligere å kontrollere forbruket med Chess Easy enn med Chess Kontant. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har vært på mail med Chess ang det at noen mener at man må bestille ADSL inn 6 mnd. Dette stemmer ikke. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Dette med å bestille bredbånd i tillegg, gjelder vel et annet abonnement. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg skrev vel over at jeg ikke fant noe om dette, hadde lest det ett sted på forumet før. Men når jeg sjekket fant jeg ikke noe om det jeg heller, skulle vel slettet det når jeg først redigerte, skal gjøre det nå. Lenke til kommentar
plankton Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Har lagt merke til at Chess Easy har forsvunnet fra Chess sin webside ---oy, nå er den tilbake Endret 2. januar 2005 av plankton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå