jevel Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg våknet unormalt tidlig i morges og fant denne på bordet i stua. Så dermed spiste jeg en lengre frokost og så denne filmen. Da jeg har lest forholdsvis mye Punisher i Magnum og lignende, så hadde jeg forholdsvis høye forventninger til story, stemning og coolness. I tillegg er John Travlota en skuespiller som jeg har sett i flere bra filmer, så jeg var generelt oppstemt der jeg benket meg. Fy flate for en nedtur. Dårlig skuespill, dårlig regi og dårlig story. Alt sammen sauset sammen av "coole" cutscenes og platt dialog. Etter å ha sett Spiderman og X-Men så hadde jeg virkelig trodd at Marvel kunne få noe bedre ut av en såpass mangesidig karakter som selveste Punisher. Jaja. Man lærer så lenge man lever. Denne vil ikke gå inn i historien som noen höydare i min bok i alle fall. Terningens dom: 1 -KJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg respekterer veldig regissørens midler og hans visjoner med denne filmen. Jeg har så og si aldri åpnet et Punisher-blad, og visste ikke helt hva jeg gikk til. Jeg ble underholdt og valgte å se over de største flausene. Dessuten er jeg en sucker for no-brainers. 6/10 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg leste litt om filmen da den kom og alle sammen var over seg av begeistring på grunn av at den ble laget på "gammelmåten", dvs. uten CGI. Hadde det vært en bra film så synes jeg nok at det ville ha hevet den enda ett hakk, men når ting gjøres såpass dårlig som de gjøres her blir det bare latterlig. (Ref. scenen der en fyr blir blåst tilbake av grillen som eksploderer. Ta en titt på ham...) Greit med nobrainers, men hvorfor putte inn alle disse tåpelige scenene som har nada med handling og story å gjøre? På den måten det her gjøres får regissøren bare til å stykke opp handlingen og få en allerede tvilsom sammenheng til å rakne helt. Håper virkelig Marvel leier inn noen andre til oppfølgerne. -KJ Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Synes den var helt ok. som wh1te sier 6/10 er en passende karakter, jeg ble underholdt og ble positivt overasket. hadde forventet verre:) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Minuspoeng fra denne kanten. Originalen med Dolpheren var ti ganger bedre, minst. Fantastisk dårlig skuespill fra alle de involverte, uten unntak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Fantastisk dårlig skuespill fra alle de involverte, uten unntak. Travolta gjorde det beste han kunne ut av et forferdelig manus. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Punisher skal være den mørkeste, ondeste og jævligste muskelbunten (vedlagt bilde) som fins, noe Thomas Jane klarer i det hele tatt (Jeg hadde likt å sett Van Damme i rollen, når han var ca 28 år gammel. Men antar jeg er ganske alene på den saken). Filmen er faktisk min favoritt av den marvelbølgen som har vært de siste årene. Så helt feil er den ikke. 6/10 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Likte den jeg 8/10... Men nå skal det siest at jeg såg den klokken 4 om natten, med feber... Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Utrolig dårlig.. Esj Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har så og si aldri åpnet et Punisher-blad, og visste ikke helt hva jeg gikk til. Dessuten er jeg en sucker for no-brainers. Visste ikke engang at Punisher var en tegneserie fOr jeg sA filmen. Ble underholdt av den, men er enig i at den var heller darlig. Ville gitt den 4-5/10... Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Av alle superhelt filmene som er kommet i år så er det den definitivt beste..... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Av alle superhelt filmene som er kommet i år så er det den definitivt beste..... The Incredibles er mye bedre Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 The Incredibles er en 11/10 film og "independent" fra alt det MARVEL skvipet som kommer ut nowadays, men The Punisher er vel helt grei mener nå jeg. Noen tøffe scener her og der, morsom og underholdende. Ca. 6/10. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ble positivt overrasket over filmen, hadde ventet mye dårligere en dette. Har faktisk satt den på min topp 10 liste for i år (ikke helt på topp da) har skrevet anmeldelse av filmen som dere kan lese på siden jeg anmelder for på hobby basis. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes filmen var ganske bra jeg! Men det blir sikkert noe helt annet for de som har lest tegneserien! I made you kill your best friend, i made you kill your wife! Hell Yeah! 8/10 Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes filmen var ganske bra jeg! Men det blir sikkert noe helt annet for de som har lest tegneserien! I made you kill your best friend, i made you kill your wife! Hell Yeah! 8/10 Jeg har jo ikke lest tegneserien, men fortsatt gir jeg filmen 6/10. Jeg jobber med profesjonell film, og mener at det fleste MARVEL blir crap når man putter det på lerret for økonomiens skyld. X-Men 2 er den eneste filmen jeg likte fra den gjengen. Hellboy er en total fiasko. Denne her var overaskende bra. Har mye å si om en persons forventning / holdning før man går inn i kinosalen. Jeg hadde -1 forventinger og ble positivt overrasket. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Han skal jo være en skummel jævel, nei huff. Dette er like mislykket som "Spawn"-filmene. 2/10 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg likte ikke filmen noe særlig. Den var action fyllt og sånt men noen god film er det ikke. Ikke noe som skiller seg fra andre action filmer. Jeg gir den treningskast 2. Lenke til kommentar
daPainBringer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 filmen er ikke spesielt bra. men den har noen fete scener som gjør at den havner mitt på treet på min liste. synes det er tullete med han albinoen som tåler så jævelig mye. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Filmen var svært underholdende 1januar når vi satt og kjedet oss etter den voldsome festingen den natten. 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå