Senshi Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei Dere, Noen som har spilt HL2 på CL56 og opplevd at skjermen/skjermkort tar kvelden? Har spilt HL2 i overkant av en uke nå, og i går ville jeg teste CS Source. Gikk inn på video options for å sette opp instillingene jeg ønsket, da jeg trykket OK krasja hele laptopen. Måtte "force" den av med on/off button. Når jeg NÅ starter laptopen, må jeg starte den i sikkerhetsmodus for å hele tatt komme inn i XP, ellers henger den seg bare i oppstarten. Nå er alt bare rot på skjermen, også på ekstern skjerm de få gangene jeg kommer meg inn i XP, men den krasjer i løpet av noen sekunder... Men skjermen ser helt fin ut i BIOS og i oppstarten, håper dette er et godt tegn. Skjermkortet på dama si CL1557 tok kvelden, og da kom det masse "artifacts" på skjermen. Men i mitt tilfelle er det ikke artifacts. Men det er lixom mer XP som fucker alt. Har ikke tid til å reinstallere XP for tiden. Trenger laptop NÅ! Noen som har opplevd det samme? Skjønner ikke hva som har skjedd. Forferdelig irriterende og måtte installere alt på nytt igjen. Mvh Chris Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Siden alt er ok i oppstarten, virker det mer som om driveren/og eller deler av Xp har kræsjet. Er jo iallefall et håp. Så reinstall og se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå