piTCHer Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 noen som har fått til det? Har S65 og DCA-510 usb kabel. installerer drivere og programmer , men uansett hva jeg gjør så står det bare "no phone connected" eller "please connect phone". Noen som vet om man må ha noen spesielle instillinger for den virtuelle COM porten for å få dette til å funke? Kan dette være hardware feil? (enten på tlf eller kabel) Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg bare lurer på, har hovedkortet ditt nForce-chipset? Lenke til kommentar
piTCHer Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Jepp.. stemmer det.. Men fikk det til på en maskin med windows 2000.. Virker som om problemet bare gjelder win xp Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det ikke mulig om det er Nforce-chipset Cartman? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Er det ikke mulig om det er Nforce-chipset Cartman? Er ikke sikker, men jeg har hørt at det er mange som har hatt problemer med DCA-510 og NForce-chipset (spesielt på Club-Siemens.net). Skal selv skaffe meg nytt NForce-hovedkort nå veldig snart, og da skal jeg teste ut DCA-510 med min C60 (Windows 2000 PRO, og kanskje Windows XP (64-bit)). Har nå et hovedkort som burde ta kvelden (EP-8KHA+ fra VIA-chipset, vil jeg tro), og har (nesten) aldri hatt problemer med hverken DCA-510 eller DCA-540. Det virker som at ikke minnekortleseren og DCA-540 greier å virke samtidig, da mister begge to kontakten, og jeg får etterspørsel om å legge in nye drivere til både minnekortleseren og DCA-540-kabelen. Forresten, her er et søk jeg gjorde på Club-Siemens med nøkkelordet "nforce"... Endret 8. januar 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå