Marcelo Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Ka er det jeg bør gjør koss skal jeg sette alt opp i windows og bios?? Dette er min pc: Skjermkort: Radeon 9600XT 256mb video minne Skjerm: Samsung Syncmaster 173T Harddisker: 2x Vannlige ATA harddikser tror jeg, 1x 20gb 1x 200gb Ram: 2x 512DDRTwinmoss Nettverkskort: 2Gb Lan( innebygd i hovedkortet) og et trådløst som følgte med Prossesor: AMD 64 3200+ Hovedkort: MSI KN8 Neo2-54G Cd/DVD rom: 1xcd rom & 1x DVD brenner Lydkort: innebygd i hovedkortet Webcam: Logitech Quickcam Pro 4000 Keyboard/Mus: Logitech Cordless Desktop Pro Keyboard & Logitech MX1000 Mus Vifte kontroller: Cooldrive 4( men har ikke fått an te å funke ennå) TV Kort: 1x PixellView Floppy Disk: 1x Standard Samsung Disketstasjon Har Bluetoth og men for ikke den te å virke( følgte me i det gamle hovedkortet) Endret 30. desember 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ikke helt sikker på hva du egentlig spør om her, men anbefaler deg og ta en kikk her: Artikkel om PC-bygging. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Jeg tenker på koss jeg skal sette opp programene i windows. har hørt om noe Cool and Quiet eller noe sånt og ting så skal kunne måle temperatur og andre sånne ting. og selvfølgelig kossen jeg skal få best ytelse av det nye hovedkortet og cpu. hadde vert greit å fått hjelp med, dette, siden mange av dere kan så mye med dette å jeg kan ikke skitten Endret 30. desember 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Noen så kan ver greie å hjelpe meg med dette??. sorry at jeg spør så mye men det er bare at jeg har så lyst å ha et stabilt og godt system nå siden jeg nettopp kjøpte nytt hovedkort og cpu for den grunnen Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Skjønner ikke helt hva du mener, men er jo bare å legge inn windows på den 20gb harddisken din. Og så er det jo bare å installere alle driverne du trenger o.l. For å sette opp bios trenger du bare å sette opp hvordan de forskjellige delene dine skal bootes: floppy cdrom\brenner harddisker (20gb først) vanskeligere er det ikke... Lenke til kommentar
sblindheim Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 ang. cool'n quiet...se her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10728 ellers så sier blazter hva du må gjøre, men ikke hvordan.. å jeg har ikke tid til å skrive en lang utredning ang. det... -Stian Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er bare å google suppa og foreta kompetanseheving på området, f.ex. her: TJOFF! Ellers så følger det jo med progz for temp-overvåking og denslags med hovedkortet. Anbefaler deg dog snarest å sjekke for nyere versjoner på hjemmesiden til HK-produsenten. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) nå har eg fått et problem me dvd brenner/spiller som jeg aldri har hatt før. nå vett jeg ikke hva jeg skal gjøre, for dette har eg aldri opplevt før, så, hjelp?? Endret 30. desember 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hva står det under Detailed da ? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Det står dette: Endret 30. desember 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 For å aktivere C&C på ditt hovedkort må du oppdatere BIOS. 1.2 versjonen av BIOS på ditt hovedkort har en eller annen feil som gjør at C&C ikke fungerer, det er imidlertid løst i den nye utgaven. MSI tilbyr Live Update som gjør oppgradering av BIOS veldig enkelt (du finner den under utility).. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Hvordan installerer oppdaterer jeg bioset då? hørt at det er inviklet Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Så du ikke linken jeg postet? Derfra kan du laste ned Liveupdate som oppdaterer BIOS for deg omtrent på samme måte som Windows Update oppdaterer windows. Med andre ord, veldig enkelt! Er det Platinum utgaven av kortet du har? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) ja jeg så linken og lastet det ned og installerte det, glemte å spør skal jeg ta dos mode eller windows mode, det var det jeg mente? ja jeg har platinum utgaven, det er denne utgaven : http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=40091 Endret 30. desember 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Velg "windows mode", så slipper du å oppdatere via floppy. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg valgte windows mode, men det kom noe opp om en eller anne rescue disk, bør jeg lage en sånn?? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg gjorde ikke det, men om du vil kan det jo være kjekt om noe skulle skje. Installasjonsprosessen er ganske trygg, og selve installasjonen tar bare noen sekunder så det er ikke så stor sjanse for at noe skulle gå galt. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) okey, nå har jeg fått oppdatert bios og jeg har installert det nyeste Win Dvd programet og det funker helt topp. men nå trenger jeg hjelp te å sette i gang mitt Tv Tuner kort. Det er et gamelt et. navnet er: Pixelview BT878. kortet funker for jeg har sett litt på Ztv og Tv3 på koret, men det finner bare kanalene når jeg trykker på preview og jeg klarer heller ikke å lagre de Endret 30. desember 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå