posse Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Heisann! I går ble jeg den lykkelige eier av en SE K700i. Kjøpte telefon på expert og gledet meg som en liten unge til å starte opp vidunderet.. Ladet telefonen i 14timer, men brukte den litt under ladning. Etter endt lading varte batteriet i 16timer med konstant bruk av telefonen nesten.. Til min store fortvilelse ser jeg at ENTRY har kommet inn istedenfor MER knappen!! Fikk ikke slettet de entry tingene som er innstalert helelr. Ringte 09000 å klaget å de sa jeg måtte gå til forhandler å gå ny.. Men jeg er såå forelsket i denne at det klarer jeg bare ikke.. Har hørt så mye rart om bugs osv med denne telefonen så jeg håper på å få hjelp av dere på spørsmålene mine. * R2AA003 - er det den nyeste FW? * Er det noen bugs på denne FW? * Inne på filbehandleren, på minne status står det 39MB men når jeg ser på telefon statusen viser den 40.000KB. Er dette rett eller? * Meldingene mine tar 0kb enda det er en Mal der som tar 52kb. Er dette rett eller?? *Når jeg går inn på samtale listen skal den da slide bortover eller skal alle ikonen komme samtidig? Besvarte,ringte og besvarte? *Er det normalt at den bruker 2 sec på å komme inn i minnestatus? *Hvorfor dekker ikke bildene hele skjermen som jeg har tatt? Endret 30. desember 2004 av posse Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 posse skrev: Heisann! I går ble jeg den lykkelige eier av en SE K700i. Kjøpte telefon på expert og gledet meg som en liten unge til å starte opp vidunderet.. Ladet telefonen i 14timer, men brukte den litt under ladning. Etter endt lading varte batteriet i 16timer med konstant bruk av telefonen nesten.. Til min store fortvilelse ser jeg at ENTRY har kommet inn istedenfor MER knappen!! Fikk ikke slettet de entry tingene som er innstalert helelr. Ringte 09000 å klaget å de sa jeg måtte gå til forhandler å gå ny.. Men jeg er såå forelsket i denne at det klarer jeg bare ikke.. Har hørt så mye rart om bugs osv med denne telefonen så jeg håper på å få hjelp av dere på spørsmålene mine. * R2AA003 - er det den nyeste FW? * Er det noen bugs på denne FW? * Inne på filbehandleren, på minne status står det 39MB men når jeg ser på telefon statusen viser den 40.000KB. Er dette rett eller? * Meldingene mine tar 0kb enda det er en Mal der som tar 52kb. Er dette rett eller?? *Når jeg går inn på samtale listen skal den da slide bortover eller skal alle ikonen komme samtidig? Besvarte,ringte og besvarte? *Er det normalt at den bruker 2 sec på å komme inn i minnestatus? *Hvorfor dekker ikke bildene hele skjermen som jeg har tatt? Hei, For det første skulle mobilen din stå til ladning i 4 timer den første gangen, ikke 13-14. 1. R2AE033 er den siste firmware'en som finnes, den kom ut 6 desember. 2. Bugs er det vel på absolutt alle mobiler.. Men om noen kjente vet jeg ikke av. 3. Det er vel at den ene runder opp eller ned, mens den andre ikke gjør det? Hvilken som er rett vet jeg ikke. 4. Er vel innboks mobilen mener? 5. Ja den skal slide bortover. 6. vet ikke. 7. Bildet dekker hele skjermen hvis du velger fremvisning. Det er eneste gangen bildet dekker hele skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå