Gå til innhold

Feil på mobilnettene? (MMS)


Anbefalte innlegg

Lurer på om det er andre som har opplevd at MMS meldinger ikke kommer fram i kveld. Vi var 3 personer med ulike operatører (Netcom, Djuice og Tele2) som sendte MMS meldinger til hverandre i 23-tiden. Alle prøvde å sende til hverandre. Ingen av disse MMS-meldingene har kommet fram enda (3 og en halv time senere).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri stolt helt på MMS systemet. Meldinger som blir sendt fra og til min telefon, (og andre bekjente's telefoner) kommer sjeldent frem. Noen ganger går det på et blunk, andre ganger flere dager og noen kommer aldri frem.

 

Jeg tror (vet ikke, men tror) at systemet for MMS ikke er helt på topp enda, at det fortsatt gjenstår en del utvikling på dette.

 

Noen som har mer peiling på hva som foregår?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd noen problemer med MMS fra Netcom ivertfall. Jeg bruker kontantkort og når jeg sendet MMS til venner eller familie med Netcom så bruker de å få MMS`en nesten med en gang (1-2 min. forsinkelse). Men når jeg sendet til noen som har Telenor (ofte Djuice) så tar det ofte timer før de mottar MMS`en jeg sendte.

Lenke til kommentar

Heisann har også hatt endel seriøse problemer i det siste, En jente med tele 2 sender mms til meg (jeg har Chess) hun sender den en gang, og på det verste så har jeg motattt den meldingen 23 ganger fordelt på 2 dager. Nå når vi sender så kan det ta en dag eller to får de kommer fra.

 

 

Å for ca en time siden så slo iallefall min mulighet for mms seg helt vrang, har motatt en mms gra overnevnte jente, når jeg åpner den så ffår jeg kommunikasjons feil med server. Får heller ikke sendt. Humbug,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...