abcd423417984 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har nettopp fått meg et heftig bakgrunnsbilde, men den store TELENOR logoen midt på skjermen ødelegger den. Hvordan kan jeg fjerne denne logoen/teksten? Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 bestill deg logo hvor det er et så kalt EMPTY CANVAS ,,, dvs, logo som er blank... Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 er ikke den ganske lik 7210 i menyen da ? i 7210 kunne jeg ivertfall velge i innstillinger om jeg ville vise operatørlogo eller ikke Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Tast inn dette på "Gå Til Menyen" (WAP): http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp Da vil du få "Operatørlogo Mottatt" etter en kort stund. Lagre så denne og vips den er usynlig. Merk at "Vis Operatørlogo" må stå på ellers viser den kun operatøren din og ikke den usynlige logoen. Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg sliter også med operatørlogo på6230, først så ble den borte,men nå hardet dukket opp et spørsmålstegn der telenor logoen var, er det noen som har noen tips ?? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror det var Logo blank til 1937 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg sliter også med operatørlogo på6230, først så ble den borte,men nå hardet dukket opp et spørsmålstegn der telenor logoen var, er det noen som har noen tips ?? Har du gjort det som står i posten min? Så virker det fortsatt ikke? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror det var Logo blank til 1937 Jepp Vet ikke hvor mange jeg har måttet si koden og nummeret til... Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Logo blank til 1937 fungerer, men det gjorde også den andre en stund. Prøvde å laste ned fra Wap.mobil.se, eller spray.nomen der fikk jeg bare til svar at lagring mislyktes. Uansett så gjorde Logo blank til 1937 jobben. Takkkkkkeeerr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå