pelsdyret85 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 har problemer me at pcen restarter og får blåskjerm, no nettopp fikk skjedde det! og der stod det at kmixer.sys var problemet! noken som veit ka ditta er for ei fil, ka den gjør? kan eg bare slette den? takk for svar Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) du burde endre emne tittel til noe bedre, eks "hjelp med fil, kmixer.sys (OS)" og hva slags os bruker du? når skjer problemet? eks er det når du spiller av musikk dette skjer? fant for eksempel dette i google til windows 2000 Microsoft Windows 2000 "Kmixer.sys Crash" Patch Endret 30. desember 2004 av sn0mannen Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 xp... det skjer ja foreksempel då eg skal spele musikk, sjå film og spele! Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det noe som hører til lydkortdriverne dine vil jeg tro. Prøv å installere driverne på nytt eller nye drivere. Se om det hjelper? Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 som ViVentis sier skal det hjelpe ja, har lest på andre forumer der det var samme problem, hos noen hjalp det og endre plasering på minne brikken etter at de hadde fått mer ram, andre ved og reinstallere lydkort driverne eller bytte til onboard (hvis de hadde 2 lydkort, et onboard og et i pci). Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Har prøvd og bytta plass på minne brikkene ja... Men det hjelpte ikkje! Bare tok og sletta heile kmixer fila eg har ikkje fått blåskjerm enda nei! pcen virka heit fint etter på so! Eller va det galt og slette fila Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hehe hvis du det funka og det funker enda, så var det vel ikke et dårlig valg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 *Når trådstarter ikke har god nok fantasi til å finne på ett bra emnefelt, og i tillegg omgår tre ords regelen, stenges tråden. Dette er for å lære trådstarter å bruke emnefeltet mer riktig, for ellers driter han/hun bare i denne regelen ettersom han/hun tydeligvis ikke har lest retningslinjene. Det er nemlig en GRUNN til at tre ords regelen er der. Den er der ikke for moro skyld. Og når den omgås... ja, da må vi gjøre noe med det. Erfaringer viser at brukere ikke bryr seg når vi endrer emnefeltet for dem, for da tror de bare at "jaja, gidder ikke finne på bra emnefelt, for mod endrer det for meg uansett". Derfor må vi stenge, og tvinge brukeren til å finne på et bra emnefelt. Forstår nå? Og så har alle medlemmer forpliktet seg til å lese retningslinjene, og gjør man ikke det, så er uvitenhet ingen unnskyldning. Og da bør man ikke klage over en slik avgjørelse. Og da stenger man... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg