1234567890qwertyuio Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg holder på å fikse laptopen til søstera mi, plutselig begynte den å henge seg i windows. Hadde Win-XP før, men jeg syns det var litt lite ram i pcen til å kjøre XP så jeg formaterte og la inn Windows 2000. Det jeg ikke tenkte på var at det ikke er så veldig lett å få tak i drivere til pcen. Det er en Fujitsu Siemens Amilo A, det er alt jeg vet om pcen. OT: Jeg har hatt et lite problem i det siste, både med win xp og 2000. Pcen starter bare opp i safemode, prøver jeg å starte opp vanlig henger den seg. Noen som vet hva som kan ver galt? BTW: Jeg skal på hytte tur imorgen, og kommer hjem på lørdag. Så det haster nesten litt med å få pcen i stand, siden søstera mi skal reise bort på søndag. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 På fujitsusiemens.com finner du nok drivere. Lenke til kommentar
nogard Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 har hatt det samme problemet på en amilio, maskinen henger seg fordi W-lan på fujitsusiemens ikke er helt kompatibelt med service pack 2. så det jeg fikk beskjed om var å oppdatere driverene til maskinen på www.driver-cd.com Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Litt av problemet er at jeg ikke vet hva pcen heter, mer en Fujitsu Siemens Amilo A. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hva mer den heter (f.eks: A7640, A1640) EDIT **** Fant nettopp ut at Amilo A sine drivere ikke støtter Windows 2000 Jaja, er vel bare å instalere Win-Xp igjen da... Endret 30. desember 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Amilo A støtter bare XP ja. Det fikk jeg smertelig erfare da jeg skulle legge inn Win2k i stedet for XP. Men nå har jeg lagt inn linux på den i stedet . Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Fant ut at pcen er kjøpt på komplett.no, og at det er en Amilo A 6800. Jeg klarer forsatt ikke å finne drivere til den. Alle jeg har lasta ned å prøvd har endt opp i feil meldinger om at den ikke finner hardwearen eller noe slik. Jeg skal sende en mail til komplett å spør om de vil sende driverene eller driver cd/dvd til meg. Hvis det er noen som har en direktelink til driverene? Jeg klarer ikke finne rett drivere. Selv om der står at de er for en 6800 så kommer det feil melding når jeg prøver å instalere de. Endret 2. januar 2005 av Carrox Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis det er noen som har en direktelink til driverene? Jeg klarer ikke finne rett drivere. Selv om der står at de er for en 6800 så kommer det feil melding når jeg prøver å instalere de. Her er en link til Fujitsu Siemens hvor du kan laste ned de forskjellige driverne som er til din maskin. Fusjitsu Simens Lykke til. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg glemte å si at jeg har lastet ned alle driverene fra www.fujitsu-siemens.com til en Amilo A 6800, og ingen av de fungerte. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 tror det står noe på en merkelapp på baksiden.. gjorde i allefal ldet på en jeg hadde.. se om du i allefall finner et tall som du kan google på eller noe, så finner du det nok ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå