levilord Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 kjøp burnout 3. hvis du liker å stasje biler isteded for en god fartsfølelse, da går du får NFSU2 BurnOut 3 har jo en syk fartsfølelse spør du meg! misforsto du meg? jeg mente at hvis du ville stasje biler går du får NFSU2 og hvis du skal ha fartsfølelse går du for burnout 3 Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Burnout 3. Uten tvil! Lenke til kommentar
levilord Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jeg og bruttern satt og spilt 2- player på burnout 2 i går, det er jo dritfett. forresten, den der classic og den der gangster- bilen er utrolig morsomme å styre når du kommer oppi stor fart, for da mister du all kontroll. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 -Burnout 3 eller Underground 2? Til Trådstarter: Her blir folk aldri enige, noen syns burnout 3 noen syns underground 2. Hvis du vil vite hvem som er best så må du selv teste spillene. Lenke til kommentar
daniman Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Enig, det kommer helt an på deg selv hva du vil like, og andre sine meninger bør ikke ha betydning for deg Lenke til kommentar
levilord Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 ja, tenk selv, vær en egen person , ta egne valg!!! jeg mener fortsatt at du skal kjøpe burnout 3 Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Underground 2 er ikke noe spesielt bra,iallefall ikke til ps 2.men det er Burnout 3,tror det ikke fins noen andre bilspill som gir deg samme kick som Burnout 3.liker du kjøre i 300++km/time med "tunnelsyn" og elsker og krasje,er dette spillet det rette får deg Lenke til kommentar
Campari Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Burnout 3 kan absolutt anbefales, men jeg kan ikke sette det opp mot NFSU2 da jeg aldri har spilt det... Lenke til kommentar
levilord Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Underground 2 er ikke noe spesielt bra,iallefall ikke til ps 2.men det er Burnout 3,tror det ikke fins noen andre bilspill som gir deg samme kick som Burnout 3.liker du kjøre i 300++km/time med "tunnelsyn" og elsker og krasje,er dette spillet det rette får deg burnout- spilla gir et enormt fartskick Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Personlig ville jeg nok foretrukket burnout 3, men hvis det er styling av bil som tenner deg, er nok NFSU2 tingen. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Gjør som meg, jeg dro til Eb Games kjøpte Burnout 3, og neste dag leverte jeg den tilbake. Da tok jeg NFSU2 istedet. Sangene i Burnout 3 må jo være en av de jævligste jeg har hørt. Endret 2. januar 2005 av Spidy Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Burnout 3 er mye bedre enn NFSU2. Inmari teit å kræsje i 200km/t og ikke få en ripe i lakken... Da er det bedre at bitene fly med rålekker grafikk. Mer variasjon er det også. Men bilene i B3 er litt kjipe og like og uten merker Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 For å avslutte denne tråden (neppe) med et godt svar, skal det sies at det selvfølgelig kommer an på hva du vil ha - de to spillene er forskjellige opplevelser og inneholder ting som både kan mislikes og likes ettersom hvilken person som spiller. Det er plusser og minuser ved begge, og selv om de begge per definisjon er bilspill er det et hav mellom typen gameplay de inneholder. Hvis du foretrekker en eller flere deler av et av spillene velger du nettopp dette spillet, mens er du kun ute etter den beste generelle spillopplevelsen tror jeg at de mest objektive av oss kan være enig i at Burnout 3 trekker det lengste strået. Sånn, ingen vits i å fortsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå