Gå til innhold

Burnout 3 eller Underground 2?

maas123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, men ikke nødvendig å si det, trykk på Report knappen...

Ferdig med OT

EDit:Nå ble spørsmålet anderledes, Jeg ville gått for Underground 2

Trenger ikke å reporte tråden. Det er jo bare for han å endre emnefeltet selv. (Noe som han har gjort.)

/OT MODE OFF.

------------------------

Gå for nfsu2.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Burnout 3 var milevis bedre enn NFSU2, men man må nesten gjøre seg opp en mening selv, da det er to ganske forskjellige spill. Hvis du er veldig opptatt av blinkende neonlys og spoilere i hytt og gevær, er nok NFSU2 spillet for deg.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

man kan ikke råne i burnout3 i den forstand at man ikke har hydraulikk og annet tullball. burnout3 har lengre varighet slik jeg ser det - kan bli noe kjedelig å kjøre crash junctions gang på gang, men fremdeles et par hakk bedre enn nfsu2. er jo også litt stas å smadre biler, noe man ikke får gjort i nfsu2 :)

Lenke til kommentar

hva hvis han ikke har nok penger da :p

nei, jeg har ikke spilt noen av spilla. men jeg har spilt NFSU1 og burnout 1 og 2, og da rekner jeg med at de ikke er så altfor forskjellige fra dem. Så gå for burnout 3 på grunn av ganske enkelt den syke fartsfølelsen burnout serien har.

men kjpp deg et ratt og styr med, da føler jeg du får mest ut av burnout serien, ihvertfall toeren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...