klovnen_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Den vanlige minijacken på hovedkortet mitt er ødelagt. Det forløbig uaktuelt å kjøpe nytt lydkort. Men så har jeg jo en digital utgang (S/PDIF) på hovedkortet. Mitt spørsmål er det om de selger en form for converter, slik at jeg kan plugge i vanlige minijack inn i den converteren (som da er kobla til den digitale på hovedkortet). takker for svar Lenke til kommentar
moray Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det spørs om det ikke er like greit å kjøpe seg et nytt billig lydkort. De billigste lydkortene koster rundt en hundrelapp. Eventuelt få lånt seg et lydkort en stund hvis det ikke er aktuelt å kjøpe nytt på grunn av oppgradering etc. Lenke til kommentar
klovnen_ Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Joda, det er nok det beste. Men jeg har byd pc`n inn i en koffert, det er liksom ikke plass til så VELDIG mange PCI kort Så da er det et externt lydkort alternativet, men da må jeg ut med mange flere penger. Så det enkleste hadde vert viss en slik omformer finnes ? Endret 30. desember 2004 av klovnen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå