Gå til innhold

Hvor selges magnetkort brenner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor selges magnetkort brenner? Jeg tenker ikke på smartkort brenner, altså slike som kan brukes til å piratkort :p

Du skal kopiere magnetkort? Det hørtes ikke suspekt ut i det hele tatt!! Hva skal du bruke de til da? Smartkort brukes i f.eks parabol, det er ikke så alvorlig forbrytelse, men magnetkort? Har du tenkt å kopiere visan til din far eller?

Lenke til kommentar

Det er tydelivis ikke så veldig stort marked for magnetkort brenner, men jeg fant CipherLAB 1036. Den kan vistnok brenner og lese magnetkort. Jeg fant riktig nok ikke noe pris på denne.

rottert: Haha! Skal nok ikke kopiere visan tell pappa. Visa har jeg selv og hvis jeg aboslutt trenger kortet hannes så spør jeg bare om å få låne det. Uansett så nevnte jeg ikke noe om å kopiere kort.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
hmm..hvis jeg ikke tar feil så selges ikke slike maskiner for "offentligheten" i Norge....

Synes å huske for mange år siden at jeg fant en slik brenner i en Clahs Olson katalog, men kan være at jeg husker feil og at det kun var en leser.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Det er tydlivis ikke så veldig stort marked for magnetkort brenner, men jeg fant CipherLAB 1036. Den kan vistnok brenner og lese magnetkort. Jeg fant riktig nok ikke noe pris på denne.

rottert: Haha! Skal nok ikke kopiere visan tell pappa. Visa har jeg selv og hvis jeg aboslutt trenger kortet hannes så spør jeg bare om å få låne det.

Du må nok ut med noen tusen tror jeg. Hva skal du bruke den til da?

Lenke til kommentar
hmm..hvis jeg ikke tar feil så selges ikke slike maskiner for "offentligheten" i Norge....

Syns å huske for mange år siden at jeg fant en slik brenner i en Clahs Olson katalog, men kan være at jeg husker feil og at det kun var en leser.

det kan fort hende at du så det ja....norge er raske med å forby varer som "kan misrukes" :p

Lenke til kommentar

Syns å huske for mange år siden at jeg fant en slik brenner i en Clahs Olson katalog, men kan være at jeg husker feil og at det kun var en leser.

det kan fort hende at du så det ja....norge er raske med å forby varer som "kan misrukes" :p

Mye mulig det ja :!: Men hvorfor er ikke smartkort brennere forbudt da? :ermm:

Lenke til kommentar
Det er tydelivis ikke så veldig stort marked for magnetkort brenner, men jeg fant CipherLAB 1036. Den kan vistnok brenner og lese magnetkort. Jeg fant riktig nok ikke noe pris på denne.

rottert: Haha! Skal nok ikke kopiere visan tell pappa. Visa har jeg selv og hvis jeg aboslutt trenger kortet hannes så spør jeg bare om å få låne det. Uansett så nevnte jeg ikke noe om å kopiere kort.

Hva skal du da?

Lenke til kommentar
Det er tydlivis ikke så veldig stort marked for magnetkort brenner, men jeg fant CipherLAB 1036. Den kan vistnok brenner og lese magnetkort. Jeg fant riktig nok ikke noe pris på denne.

rottert: Haha! Skal nok ikke kopiere visan tell pappa. Visa har jeg selv og hvis jeg aboslutt trenger kortet hannes så spør jeg bare om å få låne det.

Du må nok ut med noen tusen tror jeg. Hva skal du bruke den til da?

Vet at det kan høres suspekt ut i disse dager hvor det monteres kortlesere og kameraet i minibanker :!: Men gikk å tenkte på låsesystem.

Lenke til kommentar

Det verste du kan misbruke en smartkortbrenner til er å lage piratkort til parabol, mens det har utrolig mange lovlige bruksområder. Magnetkort-brenner er dyre saker som kan brukes til å kopiere kredittkort, og har få bruksområder for privatpersoner ;)

Vet at det kan høres suspekt ut i disse dager hvor det monteres kortlesere og kameraet i minibanker  Men gikk å tenkte på låsesystem.

Har du ikke kjøpt låsene ennå, er det mye billigere å kjøpe smartkort-låser og en smartkort-brenner.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

ja det kan man lure på...sikkert en eller annen "huleboer" som har solgt en haug med piratkort :roll:

Men som jeg har skjønt det har man vel lov å "fikse" på dekoder-kort til eget bruk eller?

Edit:

Og som likferd sier, sikkert flere "nyttige" bruksområder for smartkort-brennere enn magnet-leser/brenner... Den kan misbrukes til langt mer alvorlige handlinger enn en "huleboer" som selger piratkort til naboen :p

Endret av Makky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...