matricus Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Jeg har en logitech cordless optical mus. Den går reint på andre musematter men på denne hakker den. Er det noen som har noen tips? Jeg har tenkt og returnere den til microplex men håper det er noen som kan hjelpe meg så jeg ikke trenger det. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Optiske mus trenger lysere underlag enn svart, fordi lyset skal tilbake igjen i en viss frekvens. Lenke til kommentar
tness Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hmm, jeg bruker min Logitech optiske mus på toppen av mitt svarte Chieftech tower, og det funker helt ypperlig. Men nå skal det jo også sies at det er en utrolig bra mus.Myyyye bedre en Microsoft's lette pingle mus! Torben Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Quote: Den 2002-06-12 23:58, tness skrev:Hmm, jeg bruker min Logitech optiske mus på toppen av mitt svarte Chieftech tower, og det funker helt ypperlig. tja...fordi den har blank ferniss som reflekterer lyset ? - nei feil...jeg nudde ei musematte med svart under, og den funker fett fordèt... - hmmm, noe jeg leste uten og teste men bare godtok. Musa trives ikke på dette svarte underlaget da, siden lyset begynner og flimre etter ei stund i ro. Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg har svart fUNC og MS intelli 3.0, har ikke hatt et eneste lite nanohopp/hakk.. Kjenner 2 stk som har svart fUNC med optisk, de har heller aldri hatt noe problem.. Kanskje musa di er kanskje litt ødelagt? Tror det er tull at svart overflate ikke klarer å reflektere lyset, så lenge det ikke er gjennomsiktig, skal det i teori og praksis fungere like godt som på gul,blå,orange we;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå