Thomas J.L Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Her om dagen fikk jeg bluescreen, så når jeg skulle restarte pcen så kom det opp 2 operativ systemer Microsoft Windows XP Professional (bootscreen)" og "Microsoft Windows XP Professional". Sjekka i boot.ini : [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional (bootscreen)" /fastdetect /KERNEL=kernel1.exe multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Hvordan av de er det trygt å fjerne? Er en av de trygg å fjerne? Vil bare ha den til og boote en av dem Endret 30. desember 2004 av wolfenkill Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Det er ikke noe feil, windows registrerer at du har to varianter av oppstartsbilde og spør etter hvilket du vil bruke. Har slik jeg og som jeg ikke har fjerna enda. Jeg tørr ikke for øyeblikket å si hva du skal fjerne men skal sjekke det opp. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Kjør msconfig, velg BOOT.INI, og trykk på knappen "Check all boot paths". "This button will check the boot paths for all operating systems listed in the BOOT.INI to ensure they point to a valid operating system" Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 prøvde det nå, det kom bare "Det ser ut som alle Boot.ini-linjer for Microsoft-operativsystemer er ok" Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 *bump* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå