anderlin Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hei Broren min har akkurat kjøpt en Satellite A50-106, og vi har problemer med musen. Når vi prøver å spille Age of Mythology, blir musen veldig treg. Beveger man musen raskt, ligger fort bevegelsen etter, og bruker litt tid på innhente seg. Noen som har vært borti noe av det samme? Endret 30. desember 2004 av anderlin Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Spesifikasjonene sier "front side bus : 400 MHz", men aida32 rapporterer bare 100 MHz. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Dario Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg har ett skjermkort som ikke støtter antialiasing, så når jeg setter på det henger musen min igjen med kanskje 1 sec, prøv å skru av antialiasing. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Takk for svar! Jeg har ikke mulighet for det på panelet for skjermkortet, og heller ikke i AoM. Skal prøve med et annet spill.. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Ser ut som om problemet er begrenset til AoM. Medieval Total War fungerte bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå