Gå til innhold

silenX psu noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den ser helt grei ut den PSU'en der, bra styrke på 12V'en, nå veit jeg ikke hvor mye luft den vifta flytter, men velger å tru det litt lite så det kan bli varmt i den PSU'en men hvis jeg får komme med en anbefaling så anbefaler jeg denne :

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZ500W12BB

Den har 1x120mm og 1x80mm regulerbare vifter, det blir god gjennomstrømning gjennom PSU og bråker heller ikke mye(jeg hører den nesten ikke)

Håper det hjalp litte'rann :hmm:

Lenke til kommentar

billig og kraftig. finnes den uten lys? har sett at mange på forumet har kjøpt bzerk.

det er veldig viktig at den er tilnærmet lydløs og kraftig. kan kanskje sette inn en silenX vifte i den hvis den er mer stillegående. :hmm:

flere som har andre erfaringer?

Lenke til kommentar
den ser helt grei ut den PSU'en der, bra styrke på 12V'en, nå veit jeg ikke hvor mye luft den vifta flytter, men velger å tru det litt lite så det kan bli varmt i den PSU'en..<snip>

Vifta i silenX PSUene er 80mm Thermistor 14db vifte fra silenx.

Specs:

Fan Speed: 1400/2400 RPM

Air Flow: 18/28 CFM / 30,5/47,4m3/t

Den flytter bra med luft i forhold til støynivå og har absolutt ingen problemer med å holde PSU temperaturen nede.

OBS: Det er viktig at resten av kabinettet har riktig luftflyt, med utsug bak og inn framme. Dersom viftene bak suger inn luft, vil det motvirke vifte i PSU som trekker ut luft og luftsirkulasjonen vil stoppe opp, noke kan resultere i overoppheting og problemer.

Endret av crusade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...