kryppe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Som emne sier, er det noen som har erfaringer med denne nett butikken? kryppe Lenke til kommentar
swanky Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg kjenner i alle fall et par stykker som har brukt de gjentatte ganger uten problemer. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Sendte de en mail for en måned siden uten å få svar. Det imponerte meg ikke akkurat. Men jeg bestilte derfra for 5-6 år siden uten problemer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har kjøpt endel derfra "iløpet av årene", og må si at det har aldri vært noe mangel på kundeservice. Er dog sikkert 1-2 år siden jeg kjøpte noe. Mvh Thomas Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Takker for innspill. Da tester jeg også Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har handlet en del der. Ingenting å utsette så langt. Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Rask og god levering. Intet å utsette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå