Dr3as Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Prøver å få litt stilig pcbord. har et lian li kabinett , di nova 2 tastatur og mus, og en benq 8ms lcd skjerm . HAr noen store høytalere vedsiden av, så skal ikke kjøpe meg noe sånt. Men lurer på hva som kan gjøre det enda stilligere.. Endret 30. desember 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
Migr Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ta et bilde og legg inn så kan vi se hvordan det ser ut nå..og kanskje noe du kan bytte på Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Ser ikke kabinettet da, og er veeeldig rotete her nå pc bordet skal også byttes ut, noen med ide til hva? Endret 30. desember 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
Migr Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan vel kanskje rydde litt Men en uve lampe bak der ville blitt kult! har tenkt og kjøpe meg en sånn selv Lenke til kommentar
Dario Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Du kan vel kanskje rydde litt Men en uve lampe bak der ville blitt kult! har tenkt og kjøpe meg en sånn selv syns personlig at det hadde blitt litt for mye, det er jul bare en gang i året... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hva er vel bedre enn en super-skjerm? 2 superskjermer! Det tror jeg ikke du vil angre på, dog kanskje litt dyrt, da... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Har planer om en skjerm til, må bare få råd hehe. uv lampe.. liker det egentlig mørkt jeg Endret 30. desember 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Lurer også veldig på om noen har no ide til pc-bord. Mitt er et gammelt et som ble brukt til amigaen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå