Eirik-h Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har den radio? MP3 i stereo? Lenke til kommentar
2m Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 den er jo så stygg... Enig Enda en som er enig Synes den er til og av... Har den vært i skallet til en S700 så hadde den vært bra ja Min mening... Har lest at den kommer i slutten av januar ja... Har en kompis som har en pappa som jobber i nokia og han sa noe sånt Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Har den radio? MP3 i stereo? Ja og ja Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har den radio? MP3 i stereo? Ja og ja Den er min når den kommer Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eirik-h : Er alle de nyeste telefonene som kommer dine? Er du virkelig sååååååå rik Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eirik-h : Er alle de nyeste telefonene som kommer dine? Er du virkelig sååååååå rik Hehe..... Nei.... Men... Vi får se når den kommer. Selger den gamle telefonen min da. Da får jeg råd til ny. Får jeg igjen nok for min 6260 så kjøper jeg 3230. Time will show... Hehe... Jeg pleier å få sånne kommentarer som du nettopp ga Alle klager på at jeg alltid har ny tlf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå