Bigset Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Skal kjøpe meg Nokia 3230 når den kommer ut. Men er det noen som vet når den kommer? 1 kvartal, kan vere lenge til! Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ingen nærmere dato enda nei. Vi får håpe at det blir nærmere januar enn mars, men det er vel ingen grunn til å tro det. Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Greier ikke vente med ny mobil.. Og det er definitivt denne jeg vil ha? Ër det ingen grunn til å tro den kommer i januar? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Utifra statistikken av de andre nokia-mobilene kommer nesten alltid mobilene på slutten av kvartalet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 den er jo så stygg... (ja det er min mening, du kan seff ha din egen) Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Utifra statistikken av de andre nokia-mobilene kommer nesten alltid mobilene på slutten av kvartalet. Tror du det hjelper å ringe nokia å spørre? 2mass: Unødvendig innlegg.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tviler på at det hjelper å ringe. Utifra min erfaring har de mindre peiling enn oppegående mennesker som følger med i mobilverden. Enig angående 2mass sitt innlegg. Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Tviler på at det hjelper å ringe. Utifra min erfaring har de mindre peiling enn oppegående mennesker som følger med i mobilverden. Enig angående 2mass sitt innlegg. Er sånn det er ja? Ikke bra... Har så lyst å vite når den kommer Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tviler på at det hjelper å ringe. Utifra min erfaring har de mindre peiling enn oppegående mennesker som følger med i mobilverden. Enig angående 2mass sitt innlegg. Er sånn det er ja? Ikke bra... Har så lyst å vite når den kommer Hvis det hjelper kan jeg si at jeg synes dette er en telefon det er verdt å vente på. Den har ingenting revolusjonerende, men kombinerer å ha nesten allt med å være den minste symbian-telefonen fra Nokia og den letteste også, med å være ganske billig. Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Tviler på at det hjelper å ringe. Utifra min erfaring har de mindre peiling enn oppegående mennesker som følger med i mobilverden. Enig angående 2mass sitt innlegg. Er sånn det er ja? Ikke bra... Har så lyst å vite når den kommer Hvis det hjelper kan jeg si at jeg synes dette er en telefon det er verdt å vente på. Den har ingenting revolusjonerende, men kombinerer å ha nesten allt med å være den minste symbian-telefonen fra Nokia og den letteste også, med å være ganske billig. Okey. Skal ha denne uansett Lenke til kommentar
Algron Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 den er jo så stygg... Enig Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 den er jo så stygg... Enig S700i er jo STYGGESTE telefonen jeg noensinne har sett Altså helt UNØDVENDIG innlegg fra både deg deagon og deg 2mass Utifra statistikken av de andre nokia-mobilene kommer nesten alltid mobilene på slutten av kvartalet. Kom ikke 3650 starten av februar? Den skulle også komme 1.Q Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Utifra statistikken av de andre nokia-mobilene kommer nesten alltid mobilene på slutten av kvartalet. Kom ikke 3650 starten av februar? Den skulle også komme 1.Q Når jeg sier statistikk snakker jeg ikke om 2 år gamle telefoner med de fleste i 2004 Når i kvartalet 3650 kom har jeg ingen anelse om. Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Har telefonen høyttaler? Og har den sånn "ekte" lyd til ringetoner? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har telefonen høyttaler? Og har den sånn "ekte" lyd til ringetoner? Det er klart mobilen har høytaler, det finnes på alle nyere modeller så vidt jeg vet. Hvis du med "ekte lyd" mener mp3 som ringetone, så JA, den har det! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 mp3 ringetoner= ja høytaler= ja 3650 kom ut Februar ja... 3230 kommer vel i slutten av denne mnd kansje... www.zedge.no forums Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Har telefonen høyttaler? Og har den sånn "ekte" lyd til ringetoner? Det er klart mobilen har høytaler, det finnes på alle nyere modeller så vidt jeg vet. Hvis du med "ekte lyd" mener mp3 som ringetone, så JA, den har det! Goodie Lenke til kommentar
Bigset Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 mp3 ringetoner= ja høytaler= ja 3650 kom ut Februar ja... 3230 kommer vel i slutten av denne mnd kansje... www.zedge.no forums Korleis veit du d? Hadde vert digg om den kom i januar/februar... Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har også tenkt å kjøpe denne telefonen. Den har de nye operativ systemet Symbian 8a (Series 60).. Lurer også på når denne kommer ut? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har også tenkt å kjøpe denne telefonen. Den har de nye operativ systemet Symbian 8a (Series 60).. Ifølge Series60.com har den Symbian OS 7.0s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå