Tarannon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei. Siden jeg kjøpte meg flatskjerm for et par måneder siden har jeg hatt trøbbel med å starte et par spill. Skjermbilde mangler når jeg starter spillet og denne meldingen kommer opp "input signal out of range". Dette har foreløbig bare skjedd i Medal of Honor: Pacific Assault, The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay og nå til sist i Vampire: The Masquerade - Redemption. Kommer feilen fordi at spillene prøver å kjøre for høy oppløsning i forhold til skjermen min? (Den støtter maks 1280x1024). I såfall er det mulig å forhindre dette? The Chronicles of Riddick fikk jeg spilt etter at jeg trykket Alt+enter slik at spillet kjørte i et vindu i stedetfor fullskjerm, men dette har ikke funket på Vampire. Prøvde å høyreklikke på ikonet til Vampire, valgte properties -> compatibility og huket av "run in 640x480 screen resolution", og dette hjalp slik at jeg fikk sett intro-logene i spillet, men ikke mer. Lenke til kommentar
mago Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) out of range får du hvis skjerm/driver ikke tillater oppløsning/refreshraten, som spillet prøver på. har du ati kort, kan du overstyre oppdaterings frekvens i spill og sette max oppløsning (i kontrollpanelet) (høyreklikk med musa på skrivebord, velg egenskaper/avansert/visning/skjerm) mange spill har en config fil som setter default oppløsning (og hz), ved oppstart. sjekk i spillmappa hvis problem oppstår) ELLER mail spillutvikler om fix/løsning Endret 30. desember 2004 av mago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå