Roug Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 doom 3 er litt skummlere en ravenholm marine på alien vs predator er skummlere en ravenholm jo, det eneste som gjorde ravenholm "skummelt" var at man gikk tom for ammo, og måtte bruke brekkejernet, og så var det så sinnsykt mange fiender der, når du har drept 3 så kommer det 3 til! Lenke til kommentar
Campari Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Half-Life 2 er ikke et spesielt skummelt spill... Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) LOL. Ja, skal si meg enig i det der. RF2 sugde virkelig Ikke for å nevne selve grafikkmotoren. Her er en annen gjennomtenkt ting med RF2: Han ene svære karen på laget ditt har piggsveis... Hvis du hopper og kikker på toppen av hodet hans har han ikke hår der.... Piggsveisen går i en sirkel rundt ytterkanten av hodet, slik at håret er "hult" inni! :!: Dessuten har siste boss så kraftig aimbot at han er umulig å ta på hard... Endret 2. januar 2005 av Saruronny Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Half-Life 2 er ikke et spesielt skummelt spill... Enig i det ja! Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Half-Life 2 er ikke et spesielt skummelt spill... Det er ikke Doom 3 heller! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 HalfLife 2 er feelgood. Doom III er ikke det... Men ingen er spesielt skumle nei! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Uten raveholm hadde spillet misset en stor(!) del av spenningen. Bruk alt du finner så går det bra alt fra medpacks til biler, FYR AV Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 det mest effektive våpenet er en madrass, dasker alt. pfff malingspann all the way Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Er kanskje litt skvetten, men dei hoppezombiane va scary Og syns forøvrig at det var ein ganske guffen stemning gjennom heile spelet. Endret 2. januar 2005 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det går ikke an å ikke like ravenholm. Det var jo det beste med hele spillet jo Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 digget ravenholm jeg.... Lenke til kommentar
ArveSinnerud Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ok. Jeg er n00b og innrømmer det gjerne. Spiller veldig lite og HL2 var det første spillet jeg har kjøpt for å ikke bare spille multiplayer. Kan noen guide meg gjennom We don't go to Ravenholm ? jeg kommer ikke videre.. håper noen kan skrive opp noen stikkord i kronologisk rekkefølge. på forhånd takk Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ok. Jeg er n00b og innrømmer det gjerne. Spiller veldig lite og HL2 var det første spillet jeg har kjøpt for å ikke bare spille multiplayer. Kan noen guide meg gjennom We don't go to Ravenholm ? jeg kommer ikke videre.. håper noen kan skrive opp noen stikkord i kronologisk rekkefølge. på forhånd takk Gå på gamefaqs.com, der er det walkthroughs for nesten alle spill som har kommet ut Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ravenholm banen var bra, men jeg likte ikke gruven på slutten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Når du går tom for ammo, sagblad og andre kastbare gjenstander er det på tide å dra fram kubeinet Likte den banen eg, du måtte finne rett vei og det var liksom ikkje berre rett fram. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ravenholm var grei nok, men det som sugde med banen var at zombiene spawnet i det uendelige. Og det blir for teit når de plutselig luskende ut av gater som barrikadert så kraftig at selv ikke Gordon og hans grav-gun kan komme igjenom..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ravenholm var genialt map.Full av uhygge og atmosfære,blante den beste i HL2 syns eg da Og syns det er så yhyggelige(kjempefint:tease: ) me de febrilske skrikene til zombiene Og de raske zombiene som hopper og ser stygge som ¤/& ut er bare bra!! pokker skvatt da eg møtte den første Endret 3. januar 2005 av Mala Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ravenholm var genialt map.Full av uhygge og atmosfære,blante den beste i HL2 syns eg da Og syns det er så yhyggelige8kjempefint) me de febrilske skrikene til zombiene Og de raske zombiene som hopper og ser stygge som ¤/& ut er bare bra!! pokker skvatt da eg møtte den første Riktig. Det er mulig noen misforsto meg her: Jeg mener absolutt ikke at HL2 er et skummelt spill, utover Ravenholm mappet. Men akkurat det mappet synes jeg faktisk var skumlere enn det Doom 3 er. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 var ikke spes skummelt syns jeg heller, men nå er jeg gammel nok til å spille det etter det som står bakpå og da Men syns stemningen hadde forandret seg veldig til noe som minnet meg om en splatter film En gal prest som roper høy fra bibelen mens han blåser løs på zombier med hagle som blir lemmlestet bare du ser stygt på dem, hærlig! Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Enig i at presten kunne vært dødelig og at det kunne vært mission failed hvis presten ble drept, men hvis det er dette du sitter og tenker på når du spiller Ravenholm, har du ikke helt catchet stemninga i spillet. eeeeh har du i det hele tatt fulgt med på halflife historien? mission failed? her er gordon på vandring gjennom en forlatt by og prøver desperat å komme seg ut, at man dør uten prestens hjelp f.eks kan jeg være enig i, men mission failed? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå