ZyberZone Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ettersom viften på mitt 9500 bråker like mye som E6'en gjør en fredag kl 16, så tenkte jeg skifte kjøler. Har tenkt på passiv kjøling, og lurer på hva jeg bør gå for? Skal helst ikke koste alt for mye Noen forslag? Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 en http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80CHP sånn en Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hehe, hvis du bytter ut den aller siste "C"'en i linken med en "D" får du en blåanodisert aluminiumsversjon med doble heatpipes. Er nok hakket bedre en "C"'en teoretisk sett (har ikke lest noen tester om ZM80CH-P mot ZM80DH-P) EDIT: Sitter her med en ZM80DH-P på kortet og ved siden av meg på pulten ligger en vaskeekte Atlantisribbe og heatpipe. Original, og knallfin. Siden den følgte med mitt første hardcore GFX-kort (Sapphire Atlantis Radeon 9600 Pro Ultimate Edition) så skal jeg se om jeg kan ramme den inn Endret 30. desember 2004 av Hubman Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Takk for tipsene! Blir nok en Zalman kjøler til slutt. Men tenkte kanskje kjøpe den i butikk i Oslo, så jeg slipper å vente så utrolig lenge på å få en. Noen som vet noen butikker i Oslo sentrum som selger sånne ting? Jeg vet bare om datakjeden, og de har tydlivis ikke kjøler'n inne... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det tar nok ikke så lang tid å få det fra f.eks komplett.no heller, har de den på lager kan du jo bestille "hjem på kvelden" pakke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå