laaban Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har hatt en Qtek S100 (evt. Xda Mini/ HTC Magician/ i-mate JAM/MDA Compact ....) et par uker nå, og er forøvrig så langt veldig fornøyd med den. Er riktignok min første PDA-telefon, men likevel - den virker kjempebra! Har egentlig blitt fortrolig med sw-tastaturet på den nå, men det er jammen ikke lett å treffe bokstavene når man f.eks. sitter på en buss i bevegelse - så derfor kunne jeg godt ha tenkt meg norsk T9 og i steden benytte Intellipad som er større "vanlig" tastatur som fingrene treffer lett. Finnes dette? En annen ting jeg savner er noe som monitorerer GPRS-trafikken. Det har jeg alltid hatt på andre telefoner og kan jo være spesielt nyttig med pda-telefon. Da får jo wap-surfingen en ny dimensjon. Ser det er noe kommersielt man kan kjøpe på nettet til ca. 15$, ikke all verden, men er blitt vant med at småprogrammer til pc ofte er freeware. Og har funnet mye freeware til qteken også - men altså ikke noe slikt. Ønsker info om kommersielle programmer for norsk T9 og GPRS også dersom noen av erfaringer med slike. I samme åndedrag kunne det være artig om noen hadde tips til en alternativ nettleser. En som formaterer ned nettsidene slik at dem passer i vinduet og som kan fjerne litt grafikk hadde vært fint. Prøvde Opera sin Technical Review versjon til PocketPC/windows mobile, men det virket ikke... På forhånd takk for respons! Mvh Lasse Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Opera sin tech preview er ikke til Windows Mobile for Pocket PC, men til Windows Mobile for SmartPhone... SPB sin GPRS Monitor er absolutt verdt sine $15. Har brukt den i flere år og kan varmt anbefale den. Har ikke funnet noen gratis alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå