knut-eirik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvordan skal jeg flytte sms fra telefon minnet til minne kortet? Og hvordan overføre fra telefonen til pc via blåtann, Noki pc suite vill ikke samarbeide. Alle tips vil bli satt pris på, dette gjelder en Nokia 6600. Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvilken bluetooth port har du ?? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Gå innpå meldinger, valg, innstillinger, annet, minne i bruk, der velger du minnekort. Hvis du har lagt inn softwaren som fulgte med blåtannen din, trenger du ikke bruke pc suite for å sende til pcen. Håper dette hjalp. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 Hvilken bluetooth port har du ?? ? Vet ærlig talt ikke men det er en usb sak som stikkes inn i maskina. Den er av merket msi. Gå innpå meldinger, valg, innstillinger, annet, minne i bruk, der velger du minnekort. Hvis du har lagt inn softwaren som fulgte med blåtannen din, trenger du ikke bruke pc suite for å sende til pcen. Håper dette hjalp. Når jeg velger å bruke minnekortet så blir ikke meldingene med over på minne kortet. Er det bare å kjøpe en kabel mellom pc og telefon for å ordne dette? eller skal dette gå med bt? Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nå har det seg slikt at bluetooth egentlig er noe herk.. altid noe kluss med det. Å få mld inn på sim kortet fra telefonen tror jeg er umulig.. For alle meldinger blir lagret i tlf minnet under " mail " ( Bruk FExplorer. Er gratis. Google søk finner det ) Kabel har jeg ikke vært borti enda. men bt og ir fungerer likt fra pcens side.. Du kobler till og pcsuite starter prog.. Uansett må du koble til telefonen med " bluetooth serialport " slik : Gå inn i " my bluetooth places " så " add a new bluetooth device " og finner telefonen og velger " bluetooth serialport ". så connect med den.. Dette er også buggy.. bare og prøve til de connecter.. ( hjelper og restarte tlf og eventuelt pcen ) Var jeg av hjelp ? Mere jeg kan svare på ? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Når jeg velger å bruke minnekortet så blir ikke meldingene med over på minne kortet. Nei, men alle meldinger du får etter du har stilt på det, havner på minnekortet. Å flytte alle meldinger fra telefonminne til minnekort går i utgangspunktet ikke ann, men du kan prøve å kopiere/flytte hele Mail mappen fra C:\System\ over til E:\System\Mail. Dette kan du gjøre med f.eks. Fexplorer, finnes gratis på www.go-symbian.com Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Fatter ikke att alle har så mye problemer med å få BT til å virke. Hos meg virket det med en gang. Instaler softwaren som fulgte med BT`en først. Da kan du trykker du bare på "Bluetooth Setup Wizard" så finner den alle BT enhetene i området. Vanskeligere er det ikke. PC Suite legger du inn først etter du har lagt inn BT softwaren. Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 det skall gå med bluetooth å overføre meldinger fra mobil minnet ti minne kortet! Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 det skall gå med bluetooth å overføre meldinger fra mobil minnet ti minne kortet! Hva har bluetooth med det å gjøre? Man trenger da ikke bruke BT for å flytte noe mellom ulike plasser i samme mobil. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) *update* Nå fikk jeg det til Takk for all hjelp Nå har det seg slikt at bluetooth egentlig er noe herk.. altid noe kluss med det.Å få mld inn på sim kortet fra telefonen tror jeg er umulig.. For alle meldinger blir lagret i tlf minnet under " mail " ( Bruk FExplorer. Er gratis. Google søk finner det ) Kabel har jeg ikke vært borti enda. men bt og ir fungerer likt fra pcens side.. Du kobler till og pcsuite starter prog.. Uansett må du koble til telefonen med " bluetooth serialport " slik : Gå inn i " my bluetooth places " så " add a new bluetooth device " og finner telefonen og velger " bluetooth serialport ". så connect med den.. Dette er også buggy.. bare og prøve til de connecter.. ( hjelper og restarte tlf og eventuelt pcen ) Var jeg av hjelp ? Mere jeg kan svare på ? Dette funket villt etter litt prøving og feiling, men men. Nå har det seg slik at jeg ikke har en sjangse til å overføre sms meldingene til pc... eller minne kort uansett. *update* Nå fikk jeg det til Har prøvd programet som de anbefalt men det klarer ikke å kopiere. Noen forslag? Endret 31. desember 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm.. Hva er problemet ? Er det fortsatt at du ikke får mld inn på pcen ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 pcsuite har jo backup restore da... Ta backup til pc .(backer vel opp sms også vil jeg tro) Still om på tlf. lagring til = kort Restore til tlf . Skal vel flytte på seg da ... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Takk alle sammen nå har jeg fått det til!. Det er merkelig jeg kan utfør jobben min som e vanskeligar enn en telefon uten nå hjelp osv, men en liten telefon får jeg ikke til uten å ty til hjelp.... He he he he, her snakker vi mobil amatør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå