Gå til innhold

Flytte sms fra tlf minne til minne kort? N6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken bluetooth port har du ??

? Vet ærlig talt ikke men det er en usb sak som stikkes inn i maskina. Den er av merket msi.

Gå innpå meldinger, valg, innstillinger, annet, minne i bruk, der velger du minnekort. Hvis du har lagt inn softwaren som fulgte med blåtannen din, trenger du ikke bruke pc suite for å sende til pcen. Håper dette hjalp.

Når jeg velger å bruke minnekortet så blir ikke meldingene med over på minne kortet.

Er det bare å kjøpe en kabel mellom pc og telefon for å ordne dette? eller skal dette gå med bt?

Lenke til kommentar

Nå har det seg slikt at bluetooth egentlig er noe herk.. altid noe kluss med det.

Å få mld inn på sim kortet fra telefonen tror jeg er umulig.. For alle meldinger blir lagret i tlf minnet under " mail " ( Bruk FExplorer. Er gratis. Google søk finner det )

Kabel har jeg ikke vært borti enda. men bt og ir fungerer likt fra pcens side.. Du kobler till og pcsuite starter prog..

Uansett må du koble til telefonen med " bluetooth serialport " slik : Gå inn i " my bluetooth places " så " add a new bluetooth device " og finner telefonen og velger " bluetooth serialport ". så connect med den..

Dette er også buggy.. bare og prøve til de connecter.. ( hjelper og restarte tlf og eventuelt pcen )

Var jeg av hjelp ? Mere jeg kan svare på ?

Lenke til kommentar
Når jeg velger å bruke minnekortet så blir ikke meldingene med over på minne kortet.

Nei, men alle meldinger du får etter du har stilt på det, havner på minnekortet.

Å flytte alle meldinger fra telefonminne til minnekort går i utgangspunktet ikke ann, men du kan prøve å kopiere/flytte hele Mail mappen fra C:\System\ over til E:\System\Mail. Dette kan du gjøre med f.eks. Fexplorer, finnes gratis på

www.go-symbian.com

Lenke til kommentar

Fatter ikke att alle har så mye problemer med å få BT til å virke. Hos meg virket det med en gang. Instaler softwaren som fulgte med BT`en først. Da kan du trykker du bare på "Bluetooth Setup Wizard" så finner den alle BT enhetene i området. Vanskeligere er det ikke.

PC Suite legger du inn først etter du har lagt inn BT softwaren.

Lenke til kommentar

*update*

Nå fikk jeg det til :)

Takk for all hjelp :thumbup:

Nå har det seg slikt at bluetooth egentlig er noe herk.. altid noe kluss med det.

Å få mld inn på sim kortet fra telefonen tror jeg er umulig.. For alle meldinger blir lagret i tlf minnet under " mail " ( Bruk FExplorer. Er gratis. Google søk finner det )

Kabel har jeg ikke vært borti enda. men bt og ir fungerer likt fra pcens side.. Du kobler till og pcsuite starter prog..

Uansett må du koble til telefonen med " bluetooth serialport " slik : Gå inn i " my bluetooth places " så " add a new bluetooth device " og finner telefonen og velger  " bluetooth serialport ". så connect med den..

Dette er også buggy.. bare og prøve til de connecter.. ( hjelper og restarte tlf og eventuelt pcen )

Var jeg av hjelp ? Mere jeg kan svare på ?

Dette funket villt etter litt prøving og feiling, men men.

Nå har det seg slik at jeg ikke har en sjangse til å overføre sms meldingene til pc... eller minne kort uansett.

*update*

Nå fikk jeg det til :)

Har prøvd programet som de anbefalt men det klarer ikke å kopiere. Noen forslag?

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...