LtdEdFred Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Når jeg kjøpte ny telefon (med Telenor binding) like før jul (20.12 tror jeg det var) fikk jeg beskjed av karen i butikken om at det ville ta ca. 2 uker å portere abonnementet. I går satt jeg med en telefon uten dekning og tenkte jeg skulle prøve det nye sim-kortet. Jammen virket det, men dette uten at jeg hadde fått noe form for beskjed. Er det ikke vanlig at en får en melding om at nå porteres abonnementet i morgen el? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nei du får ikke noe beskjed, derimot skal det stå eksakt dato og klokkeslett for portering på kontrakten du skrev under. Ikke alltid man får med denne i butikken om man ikke spør om en kopi. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det står som han over meg sier..på kontrakten du skrev under på da du kjøpte telefonen. ...som du sikkert leste før du skrev under...? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Du kunne jo selvfølgelig også tatt kontakt med telenor. Men jeg er også enig i at dette burde selgeren opplyse deg om. Hvilken butikk var det? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Som jeg sa så står dette på kontrakten som man får med seg da man kjøper telefonen. Jeg pleier å si til kunder at det vil ta så og så lang tid, og at nøyaktig tidspunkt står i kontrakten. Men er det stress så glemmer jeg det en gang i blant..men all info skal finnes i kontrakten. Endret 1. januar 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå