Gå til innhold

Porterring av abonnement. Null beskjed om tidspunk


Anbefalte innlegg

Når jeg kjøpte ny telefon (med Telenor binding) like før jul (20.12 tror jeg det var) fikk jeg beskjed av karen i butikken om at det ville ta ca. 2 uker å portere abonnementet. I går satt jeg med en telefon uten dekning og tenkte jeg skulle prøve det nye sim-kortet. Jammen virket det, men dette uten at jeg hadde fått noe form for beskjed. Er det ikke vanlig at en får en melding om at nå porteres abonnementet i morgen el?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg sa så står dette på kontrakten som man får med seg da man kjøper telefonen.

 

Jeg pleier å si til kunder at det vil ta så og så lang tid, og at nøyaktig tidspunkt står i kontrakten. Men er det stress så glemmer jeg det en gang i blant..men all info skal finnes i kontrakten.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...